Kuka Suomen euroviisuedustajaksi 2019?
Kommentit (3054)
Voisko se tiistai nyt jo tulla? Pakko saada tuohon viisuhommaan selvyys.. Alko pelottaan, että Robin oikeesti on lähössä mukaan.. Jos nyt ehtii Suomeen toki.
Miten olis Anne Mattilan se Perutaan häät?
Annelie- "lets cancel our wedding" Häämekossa tanssimaan ja sekoilemaan. Ai niin, Suomi on jo lähettänyt bimbon Hääpuvussaan.
Joku muu sitten? Miten olis Saara Aalto?
Mun sydän ei kestä jännittää tätä kevättä, jos Robin lähtisi viisuihin. En halua hänelle paskaa niskaan :D
Nyt kyllä vaikuttaa vahvasti, että Robin yrittää suunnata kansainvälisille vesille.. Oli se sitte viisujen kautta tai ei.
Se on Robin! Sanokaa mun sanoneen.
Viisukuppilassa taas ollaan vaihteeksi tästä tietämättömiä.
En ole hetkeen odottanut tiistaita näin paljon. Varsinkaan perjantai-iltana.
Hienoa hienoa, eikö viime vuodesta opittu, ettei nimellä pärjätä viisuissa?
Mikä on todennäköisyys sille, että Robinilta on tuloillaan juuri tähän aikaan ehkä eka englanninkielinen julkaisu, ja sillä ei ole viisujen kanssa tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on todennäköisyys sille, että Robinilta on tuloillaan juuri tähän aikaan ehkä eka englanninkielinen julkaisu, ja sillä ei ole viisujen kanssa tekemistä?
Erittäin vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa hienoa, eikö viime vuodesta opittu, ettei nimellä pärjätä viisuissa?
No nimi tai nimettömyys ei kumpikaan lupaa mitään :D
Eikö se olisi Suomenkin kannalta parasta, että viisuedustaja ja biisi olisi aina hyvissä ajoin valittuna. Mitä enemmän ennakkohypetystä Euroopassa, sitä paremmat mahdollisuudet menestyä.
Itse veikkaan, että kuvasivat Robinin ekan tauon jälkeisen sinkun videota oli se millä kielellä hyvänsä eikä liity viisuihin. Ensiesitys yllätysesiintyjänä Emma-gaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan, että kuvasivat Robinin ekan tauon jälkeisen sinkun videota oli se millä kielellä hyvänsä eikä liity viisuihin. Ensiesitys yllätysesiintyjänä Emma-gaalassa.
Niin ja Robin voi tehdä videoita ja enkunkielistä musiikkia, vaikka ei viisuihin menisikään.
Kyllä noissa eri maiden ehdokkaisa on näitä poppareita nuoria poikia taas tulossa. Robinin valtit ovat vaan fiksu käytös ja jalat maassa, hänestä pitää mummot, teinit ja vaarit.
Norjan edustajaehdokkaassa nyt lordin tyylinen viisuissa, varmaan kissin fani. Musiikista en tiedä, onko jotakin hanuriheviä.
Mutta on vain yksi lordi.
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan, että kuvasivat Robinin ekan tauon jälkeisen sinkun videota oli se millä kielellä hyvänsä eikä liity viisuihin.
Ihan samaa veikkaan. En usko, että tuo Robinin uuden musiikkivideon kuvaus Thaimaassa liittyy mitenkään Umk:hon ja Euroviisuihin. Videon editoimiseen menee kuitenkin aikaa ja Robin ei taida ehtiä Suomeen tiistaiksi. Milloin se 1. umk-video julkistetaan? Ehtisikö valmistua siihen mennessä? Entä ne 2 muuta musiikkivideota? Missä välissä ne olisi kuvattu? Liian tiukille menisi aikataulut... valitettavasti. Robinia olisin toivonut minäkin viisuedustajaksi, mutta en usko, että on mahdollista.
Näin niin todentuntuista unta, että YLE julkisti edustajan. Se oli Ville Valo ja heti nähtiin live-esityksenä edustuskappalekin, joka oli aivan mielettömän upea, kaunis ja laadukas englanninkielinen kappale. Harmi vaan, ettei se voi olla Ville keikkakalenterin mukaan. No, oli ihan kiva olla edes unessa iloinen siitä, että kerrankin Yle yllätti positiivisesti.
Robin on varmaan saanut Saksan Universalilta jonkun sopparin, koska yks sen alajaosto häntä seuraa ja tuo eilinenkin tyyppi (jonka videoissa Robbari oli) tehnyt yhteistyötä sen lafkan kanssa.
Mitäpä tässä voi ku oottaa mitä tuleman pitää.