Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laadukkaita vaatemerkkejä / hyviä ompelimoja

Vierailija
12.08.2018 |

Kertokaa kokemukset, jotta voimme suunnata vaateostokset jatkossa parempiin liikkeisiin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-Collectionilla on edelleen jämäkimmät T-paidat. Just eilen ostin lapsille vaatteita sieltä.

Vierailija
2/4 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R-Collectionilla on edelleen jämäkimmät T-paidat. Just eilen ostin lapsille vaatteita sieltä.

Mulla on edelleen käytössä lapsena ostettuja Rockserin vaatteita. Ei mitään käytön jälkeä (paitsi itse aiheutetut tahrat tms.), ihan uskomatonta! Kuinka vanhoja sun vanhimmat kyseisen merkin vaatteet ovat? Että onko laatu vielä 90-luvun tasolla vai onko laskenut? En ole viime aikoina ostanut sieltä mutta nyt olen perusvaatteiden tarpeessa kun keho on muuttunut eikä vanha vaatekaappi enää palvele, niin ajattelin ostaa sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on edelleen käytössä lapsena ostettuja Rockserin vaatteita. Ei mitään käytön jälkeä (paitsi itse aiheutetut tahrat tms.), ihan uskomatonta! Kuinka vanhoja sun vanhimmat kyseisen merkin vaatteet ovat? Että onko laatu vielä 90-luvun tasolla vai onko laskenut? En ole viime aikoina ostanut sieltä mutta nyt olen perusvaatteiden tarpeessa kun keho on muuttunut eikä vanha vaatekaappi enää palvele, niin ajattelin ostaa sieltä.

Mun vanhin on huppari vuodelta -95. Sitten on kaikkea vähän uudempaa :)

Trikoo kudotaan käsittääkseni edelleen Suomessa, se on hintansa arvoista. Mutta R-Collectionin merinovaatteet tulevat Kiinasta, ja parin-kolmen vuoden käytön jälkeen ne ovat jo aika rähjäisiä.

Vierailija
4/4 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän