Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin tänään auton. Isäni totesi "Tuohan onkin tyypillinen naisten auto"

Vierailija
12.08.2018 |

Tulipa siinä taas hieno fiilis kun saavutti jotakin. Ensimmäinen oma auto, jonka sain ostettua. No, isäni tulee paikalle ja sanoo "Tuohan onkin tyypillinen naisten auto. Sopiva sulle" lopuksi sylkäisee (melkein auton päälle) ja mutisee että hyvä kun valitsit auton joka ei kiihdy liian nopeasti.

Niin vaan vanhemmat osaavat aina arvostaa valintojani tai tarkemmin minua. Niin ja iästä, olen lähemmäs 30v.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Nissan on naisten auto,Micra ainakin.

Vierailija
22/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto on Nissan, tarkemmin en viitsi kertoa. Sedan mallinen, ei kuitenkaan mikään pieni malli. Kyllä olen nähnyt ihan kaikenikäisten ihmisten niillä ajavan. Ap

Ei ole olemassakaan isoa Nissania.

Maxima on kyllä Suomessa aika iso auto.

Just...huippuyksilöitä...tehdään nykyisin Kiinassa😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin itelleni ekaks autoks Saabin (turbokoneella, 250hp). Isälläni oli hinku päästä koeajolle, äitini ei suostunut edes kyytiin :D. Pikkuveljeni, joka aina kaiken haukkuu, haukkui tietysti valinnan. Miks niin vanha, miks niin tehokas ja kova ääninen (oli isommat pakosarja ja -putki) ja toivoi etten kolaroi tai menetä korttiani.

Mulla tuli otsikosta ekana mieleen joku pieni (kaksovinen) kottero. Sellaisen miellän tyypilliseksi naistenautoksi, pieni kun on helpompi parkkeerata :D. Tai toisena vaihtoehtona joku "kivan värinen". Ihan tosissaan multa autokaupassa ekana myyjä kysyi minkä värisen auton haluat... Ja minä halusin heti toisen myyjän.

Vierailija
24/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Almerahan se, koska Elisa :DD Aika yllättävää että olet isäsi kanssa tekemisissä.

Unohdat varmaan koetun väkivallan ja feminismin kun tulee öljynvaihdon aika.

Vierailija
25/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Almerahan se, koska Elisa :DD Aika yllättävää että olet isäsi kanssa tekemisissä.

Aika monessa huoltokorjaamossakin tehdään öljynvaihtoja.

Vierailija
26/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin itelleni ekaks autoks Saabin (turbokoneella, 250hp). Isälläni oli hinku päästä koeajolle, äitini ei suostunut edes kyytiin :D. Pikkuveljeni, joka aina kaiken haukkuu, haukkui tietysti valinnan. Miks niin vanha, miks niin tehokas ja kova ääninen (oli isommat pakosarja ja -putki) ja toivoi etten kolaroi tai menetä korttiani.

Mulla tuli otsikosta ekana mieleen joku pieni (kaksovinen) kottero. Sellaisen miellän tyypilliseksi naistenautoksi, pieni kun on helpompi parkkeerata :D. Tai toisena vaihtoehtona joku "kivan värinen". Ihan tosissaan multa autokaupassa ekana myyjä kysyi minkä värisen auton haluat... Ja minä halusin heti toisen myyjän.

Mullakin oli eka auto Saab. Samoin toka ja kolmas. Nyt on menossa toinen Volvo V70 ja kyllä mulle se auton väri on ihan hemmetin tärkeä.

N39

Vierailija
27/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto on Nissan, tarkemmin en viitsi kertoa. Sedan mallinen, ei kuitenkaan mikään pieni malli. Kyllä olen nähnyt ihan kaikenikäisten ihmisten niillä ajavan. Ap

Ei ole olemassakaan isoa Nissania.

Maxima on, tosin uusimmat sellaiset ovat noin 15 vuotta vanhoja.

Vierailija
28/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa olisi hyvä.

https://www.nettiauto.com/9857496

Vierailija
29/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun on renkaidenvaihto tai öljynvaihto tai jotain muuta autohommaa, niin etitään lähintä MIESTÄ joka voi auttaa.

Isukilta pyydät varmaan apua.

Ja unohdat et oot feministi. Sopivasti. Hetkeksi.

Köyhät hoitavat nuo  itse, muut vaihdattavat huollossa. Sä taidat olla köyhä.

Vierailija
30/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monessa huoltokorjaamossakin tehdään öljynvaihtoja.

Ei Elisalla niihin ole varaa. Vaihdattaa tyytyväisenä isällään ja sitten menee terapeutille itkemään kuinka isä on mätkinyt häntä lapsena.

Vierailija
31/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä hieno iso Nissan

https://www.nettiauto.com/9843791

Vierailija
32/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni auton, jotta mies ei pääsisi pilaamaan päivääni heti alkajaisiksi murjotuksellaan. Kommentti oli: v'ttu mikä mopo. Mopo vei minut kuitenkin töihin, radio soiden ja iloisesti laulaen.

Vierailija
33/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Mikä kelvoton paskiainen! Elämä on pilalla!

Jeesus mitä ulinaa taas.

Vierailija
34/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä hieno iso Nissan

https://www.nettiauto.com/9843791

Nissan Navarat on aika isoja (näkyi niitäkin olevan myynnissä).

Vierailija
35/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissan pesee piinatut rellut ihan mennen tullen. Ei ole mikään naisten auto todellakaan.

Vierailija
36/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä autolla faija ajaa?

Vierailija
37/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun on renkaidenvaihto tai öljynvaihto tai jotain muuta autohommaa, niin etitään lähintä MIESTÄ joka voi auttaa.

Isukilta pyydät varmaan apua.

Ja unohdat et oot feministi. Sopivasti. Hetkeksi.

Köyhät hoitavat nuo  itse, muut vaihdattavat huollossa. Sä taidat olla köyhä.

Nope, uusavuttomat vievät autonsa huoltoon öljyn vaihtoon. Järki ihmiset osaa tehdä pikku jutut autoon itse. Sä taidat olla uusavuton.

Vierailija
38/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä mitään, käyt vain sanomassa isäsi autosta, siinäpä oiva mulukunjatke.  Semmoisella ei edes pysty noudattamaan liikenne sääntöjä, vaan on ohitettava aina kun on keltasta viivaa näkyvissä.  Punanen valo tarkottaa että nyt äkkiä, ennen kun muut kerkiää. 

Vierailija
39/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nissan pesee piinatut rellut ihan mennen tullen. Ei ole mikään naisten auto todellakaan.

Miten niin?   nisut kootaan eurooppaan vauxhallin tehtaalla englannissa, rellun osista.  Ainoastaan ruosteen imukyky, tulee enää nykyään niihin suoraan japanista. 

Vierailija
40/40 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?   nisut kootaan eurooppaan vauxhallin tehtaalla englannissa, rellun osista.  Ainoastaan ruosteen imukyky, tulee enää nykyään niihin suoraan japanista. 

Melkosen vähän rellua tuommoisessa pikku Nissanissa.

https://www.autotalli.com/vaihtoauto/35909967/Nissan/Titan/2017/Sein%C3…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän