Flow 2018, olitko ja mitä pidit?
Kommentit (28)
En ollut ja kadun, no säästyi rahat toisaalta.
Vierailija kirjoitti:
Safkapuoli oli onnistunut hyvin.
Se nyt on aina. Mutta itsestä tuntuu ennen viimeistä päivää, että kokonaissaldoksi jää kaikkien aikojen heikoin Flow.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201808112201131279_vd.shtml
Hipsterin asenne eli tavikset vi**un kun mä tuun paikalle.
Perjantaina olin, menin vain Lauryn Hillin takia eikä olisi kannattanut. Tuli kusetettu olo, mikä on toki artistin, ei Flown vika.
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina olin, menin vain Lauryn Hillin takia eikä olisi kannattanut. Tuli kusetettu olo, mikä on toki artistin, ei Flown vika.
Luin jonkun otsikon, mutten päässyt lukemaan koko artikkelia. Millälailla se artisti kusetti? Epäonnistuiko vai vetikö tahallaan jotenkin huonosti osansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin jonkun otsikon, mutten päässyt lukemaan koko artikkelia. Millälailla se artisti kusetti? Epäonnistuiko vai vetikö tahallaan jotenkin huonosti osansa?
Piti soittaa koko Miseducation levy, mutta kun artisti saapui lavalle puoli tuntia myöhässä niin eihän levyä ehditty soittaa läheskään kokonaan. Biisit oli myös sovitettu niin omituiseksi sekamelskaksi, että niitä ei suurilta osin tunnistanut. Kakofoniassa sai arvuutella että mikököhän levyn upea biisi tämä nyt soiva kökkö on.
Tästä sitten siis tuli se kusetettu olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti soittaa koko Miseducation levy, mutta kun artisti saapui lavalle puoli tuntia myöhässä niin eihän levyä ehditty soittaa läheskään kokonaan. Biisit oli myös sovitettu niin omituiseksi sekamelskaksi, että niitä ei suurilta osin tunnistanut. Kakofoniassa sai arvuutella että mikököhän levyn upea biisi tämä nyt soiva kökkö on.
Tästä sitten siis tuli se kusetettu olo.
Ok, ei kuulosta hyvältä setiltä sitten. :( Satuitko muuten saamaan vettä niskaan? Me ajettiin alkuillasta Helsingistä kotiin ja näytti kyllä niin synkältä taivas.
Ruokapuoli oli näyttävä, mutta lähes vegeä kokonaan. Mua ei haitannu, mutta monet olisivat halunneet lihaa.
Mua on alkanu ahdistaa ja huvittaa toi pukeutumisjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Aika saamatonta toimintaa koiraihmisiltäkin. Fillarit aidan yli pois alueelta yhteen kasaan. Luulisi viestin menevän hipsterilläkin perille.
Flowssa ei mitään hipstereitä oo. Ne on jo löytäny uudet meiningit jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
Ruokapuoli oli näyttävä, mutta lähes vegeä kokonaan. Mua ei haitannu, mutta monet olisivat halunneet lihaa.
No ei todellakaan ole. Joka paikassa oli tarjolla myös vegeä, mutta lihaa sai tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika saamatonta toimintaa koiraihmisiltäkin. Fillarit aidan yli pois alueelta yhteen kasaan. Luulisi viestin menevän hipsterilläkin perille.
Aika monelta oli kumi puhki ja ketjut poikki;))
Vierailija kirjoitti:
Safkapuoli oli onnistunut hyvin.
Jos kyseessä vegeruokafestarit niin kuulostaa hyvältä.
Luulin Flow-festivaalin olevan musiikkitapahtuma?
Ihana tunnelma, ihmiset hyväntuulisia, superhyvää ruokaa ja hieno valaistus. Alma veti hyvin ja Lauren hill oli susipaska. Nämä jäi mieleen perjantailta.
Eikös se jatku vielä tänään?