Av-palstan lukijamatka Porvooseen?
Kommentit (1069)
Vierailija kirjoitti:
Oudoin Porvookokemuksesi?
Soittaminen tähän lukija matka numeroon. En siis kestä sitä ku piti ensin kertoo joku provo ja tehä heti perään lasu omasta lapsesta;(
Mistä löydän hyvät rintaliivitatkalle?
Tälle matkalla tarjoillaan uusinta uutta! Mummo tuo pitkoja ja haukkuu kaikki somessa liikaa aikaa viettäviksi fitnesshulluiksi narsisteiksi.
Montako terveyskeskuslääkäriä on jo ilmoittautunut mukaan? Haluan olla varma, että onnettomuuden sattuessa saan kunnollista hoitoa.
Ihanaa, lukijamatka Porvoosfääreissä!
Mitä jos joku seisoo bussissa eikä mene istumaan omalle paikalleen?
Peruuntuuko Porvoon matka sitten?
Saanko ottaa matkalle mukaan kiveni? Puhelen niiden kanssa jos muut matkalaiset
eivät tykkää minusta.
Olen mies 169cm.
Vierailija kirjoitti:
Miten yli kolmikymppinen sinkku voi kohottaa tasoaan ennen matkaa? Pahus kun poistivat äsken ketjun.
Joo, määkin olen tasosta huolissani. Miten voi nostaa tasoa? Onko bussikuski tasokas, entä bussi? Toivottavasti matkaseura olisi tasokasta.
Saataisiinko kalevauva esiintymään reissun iltajuhlassa joka pidetään sitten Vantaalla.
Meen kyllä käytävän viereen istumaan ja varaan ikkunapaikan repullani.
Mä sit inhoon ja vihaan ja ärsyynnyn ja vaikka mitä, kun joku varailee paikkoja. Miksei voi istua ihan ikkunan viereen.
Ärsyttää kun joku keksii tän Porvoon matkan
Voinko tulla raskaaksi matkalla?
Mä ainakin teen sieltä älyttömän postauksen someen!
Kammoan seuratkoja. Voinko osallistua omatoimisesti?
Siis ajatteleeko kukaan, miten yh-äiti voisi päästä mukaan?
Voinko tulla ex:än kanssa? Nyxä ei ole tasokas. Toinen poikkis taas ei ole karvainen.
Älyttömintä mitä tiedän on tehdä siis reissu Porvooseen. Siellä on vaan narsisteja kaupoissa.
Miten yli kolmikymppinen sinkku voi kohottaa tasoaan ennen matkaa? Pahus kun poistivat äsken ketjun.