Kuka lähtee mukaan? AV:laiset kesäkuntoon 2019!
Minkäköhän suuruinen porukka saataisiin kasaan, ja paljonkohan kiloja saataisiin tässä ketjussa yhteensä hävitettyä?
Minä aloitan, olen 25v ja pudotettavaa 25kiloa. Toivoisin että olen tavoitteessa 3/2019.
Tehdään lista, katsotaan miten lähtee sujumaan.
Merendiel, 25v, tavoite -25kg, BMI 33
Kommentit (14)
Kuluttamalla enemmän kuin syön, ja ruokaremontti, jouluun asti jätän herkut, roskaruuat ja alkon pois. :)
Hulluutta! Joulu vielä tulossa suklaineen + laskiaispullat!
Vierailija kirjoitti:
Hulluutta! Joulu vielä tulossa suklaineen + laskiaispullat!
Ja uudenvuoden mässyt ja ruunebergin tortut :)
Olen 30-v nainen, pituus 172cm ja paino nyt 98kg. Haluan pudottaa 38-40kg mielellään kesään mennessä. Olen pudottanyt toissa kesänä 25kg ja nyt vaan hengaillut vuoden tässä painossa, toivoen, että iho palautuisi paremmin normaaliksi... 😩 mutta ei se näköjään palaudu, joten menkööt. Leikkauksia siis tiedossa myöhemmin.
Pudotan raakavegaanisella ruokavaliolla helposti ja nopeasti, en laske kaloreita tai näe nälkää. Syön niin paljon kuin lystää ja tämä sopii mulle. Varmasti tulee päiviä kun tekee mieli lämminta ruokaa ja silloin syön vegaanista ruokaa. Tavallisella vegaanisella ruoalla ei painoni putoa, mutta lisääkään ei tule vaikka miten paljon söisi. Liharuoista paisun ja olen paisunut tähän kokoon.
-T
Merendiel, 25v, tavoite -25kg, BMI 33
T, 30v, tavoite -40kg
Kiva! Lisäsin sinut listaan! Kuulostaa mielenkiintoiselta tuo raakavegaanius!
Kesällä kerätään rasvaa keholle talven varalle että tarkenee ja on polttoainetta varastossa.
Näin homma toimii muillakin elukoilla, miksi ei toimisi ihmisellä?
Pitkän tähtäimen tavoitteena -40kg, mutta jos vaikka viitisentoista saisi ensi kesään pois niin olisin tyytyväinen. Tavallisella lakto-ovo-vege-ruokavaliolla mennään, pieniä korjauksia entiseen. Juustot ovat heikkouteni, niitä pitäisi vähentää. Liikuntaa tietysti myös lisää sen mitä jaksaa, mutta en ota liikaa paineita.
N33
Lähden mukaan. Mielenkiintoista nähdä sitten ensi vuonna miten ollaan pärjätty.
Itse haluaisin pudottaa ehkä 20-25 kg ensi vuoden elokuuhun mennessä.
Suunnitelmani on seuraavanlainen: keskityn nauttimaan elämästäni ja poistan kaiken mahdollisen stressin. Ei muuta.
Lopullinen pudotustavoite varmaan -30kg, mutta edes se -10kg antaisi pontta. Hiilarit pois on toiminut aiemmin ja sillä tarkoitus nytkin. Pudotettavat kilot vaan hirvittää (aiemmin ei tällaiseksi ole tilanne päässyt).
Bmi helvetisti liikaa, ikä(kin) liikaa.
Miten aiot tuon tehdä?