Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Tammiston Mäkkärissä noin klo 15

Vierailija
11.08.2018 |

Mikä ihme siinä on, että annetaan pienten NicoPetterien kiljua kurkku suorana? Istutaan vieressä eikä mitään toiselle sanota vaikka oktaavi sattuu korviin muilla ja pahasti.

Moni ihminen kääntyi katsomaan tätä lasta ja tämän takana ollut nainenkin sanoi ”ei saa huutaa”, äitinsä ei reagoinut mitenkään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi kyseessä?

Vierailija
2/9 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama minkä ikäinen. Jos lapsi huutaa ruokaravintolassa tai muuten yleisellä paikalla, voi häntä mennä rauhoittelemaan vähän sivummalle. Jos on isompi, voi sanoa että mene autoon istumaan/ulos odottamaan tms. Vihaan kiljuvien kakaroiden vanhempia. Meillä taloa terrorisoi lapsilauma, joka viettää päivänsä pihalla huutaen ja kiljuen suoraa huutoa asiansa. Vanhemmat voisi vähän hillitä menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia suomalaiset vanhemmat on. Annetaan lapsen huutaa eikä itse tehdä mitään.

Vierailija
4/9 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös somaleiden lapset huutaa ja rääkyy..

Vierailija
5/9 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. no on sillä nyt vähän ero onko kyseessä 1-vuotias vai 6-vuotias. Isompi osaa jo noudattaa ohjeita, ja tietää ettei saa huutaa. 1-vuotias ei, eikä pienen taaperon huutoa tosta noin hiljennetä. Toki itse vanhempana menisin lapsen kanssa sivummalle, jos sanomalla ei hiljene, koska ei se huuto kivaa kenellekään ole. En tosin itsekään ymmärrä vanhempia mitkä eivät tee elettäkään, jos lapsi kiljuu useita minuutteja julkisella paikalla.

Vierailija
6/9 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös pannut merkille että vanhemmat ovat todella huonokuuloisia.

Vierailija
7/9 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös pannut merkille että vanhemmat ovat todella huonokuuloisia.

Ja jatkan että mielestäni ravintolassa (myös pikaruoka) henkilökunnan kuuluisi puuttua tällaiseen.

Vierailija
8/9 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei käy päinsä tuollainen, että julkisella alueella alkaa joku huutamaan ja kiljumaan. Kyllä on poistuttava sitten paikalta jos lapsi ei rauhotu. Siinä menee muilla ruokailu aivan pilalle!!

Sama esim. Bussissa. Koko matka menee pilalle kun joku lapsi huutaa kurkku suorana aivan koko bussimatkan.

Vierailija
9/9 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen lapsi kyseessä?

Reilun vuoden, ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme