Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miestenluola vs naistenluola

Vierailija
11.08.2018 |

Mitä löytyy naistenluolasta? Entäs miesten?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on pakastin täynnä. Vai mitä sä kysyit?

Vierailija
2/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen luola on koko talo.

Miehen luola on hyvällä onnella autotalli, mutta usein ei sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvihuone, puutarha, puutarhavaja sekä kotona sisällä  oma huone, jossa harrastusvälineitä ja viihtyisä toimiva sisustus. Viherkasveja, akvaarioita ja oma sauna pukeutumishuoneineen.

nainen

Vierailija
4/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miesluola rakenteilla, 150 m2, jonne tulee kuntosali, elokuvateatteri, isohko baari, biljardi ja tikkataulu, iso taulu-tv ja pari tosi mukavaa sähköistetyä sohvaa. Viinikellari viereen.

Vierailija
5/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmiset asuu yhdessä? Paritalo liitossa paras vaihtoehto. Molemmat voi elää miten haluaa ja sitten vaan kyläillään

Vierailija
6/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siellä olis monta kymmentä metriä kirjahyllyä ja mukava lukunurkkaus, valkokangas ja leffatykki, piano, sekä erillinen vaatehuone peileineen ja meikkauspöytineen. Lisäksi jääkaapissa olisi kallista olutta, pakastimessa jäätelöä ja joka puolella kulhoja täynnä irtokarkkia.

Haluaisin siis elää vähän kuin postmoderni Peppi Pitkätossu.

Vierailija
7/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darts, Biljardi, iso telkku, pelikoneet baaritiski, sohvat musiikkilaitteet kitarat ja rummut, voi voi ei riitä ihan autotalli =(

Vierailija
8/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen luola kuulostaa hieman pervolta.

Vierailija
9/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meil on miehen huoneessa hänen tietokoneensa ja pleikkansa, pieni jääkaappi ja lasivalikoima vitriinissä. Mukava sohva, tyyny ja peitto.

Huone tosin on minun sisustamani, viini-, olut- ja viskilasitkin yms minun valikoimiani. Jääkaapin sisällön saa päättää ihan itse, miten täyttää ja tyhjentää. Miestä ei sisustus kiinnosta, kunhan huone on toimiva ja kaikki on käden ulottuvilla. Tavaraa pitää siis olla sen verran vähän ja avohyllyjä paljon, että kaikki pleikkapeleistä lähtien voivat olla "eturivissä ja päällimmäisenä".

Minun huoneessani taasen on iso ikkuna pihalle. Pihalla vaahterapuu, jossa lintulauta. Linnuille vesikuoppa, kukkia ja pensaita. Luonnonkivinen laatoitus pihan poikki kukkapenkkien lomitse. Ikkunan näkymä on suuri osa minun huonettani, miehelle taas kelpaisi ikkunaton autotalli tai kellarikin. Mukava iso nojatuoli, lankakori, ompelupöytä, kirjahylly, vanha kaappi käsityötarvikkeille, maalausteline. Minulla myös paljon tauluja, valokuvia, koriste-esineitä. Sellainen ihan mun oma tila. Aika poikkeava muun kodin yhteisestä linjasta, joka on enemmänkin miehen maun mukaan sisustettu.

Vierailija
10/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen luola kuulostaa hieman pervolta.

Jossa vierailis mielellään jos saa kutsun. Muuten niin tylsä elämä.