Naurettavaa vinkumista täällä kansanedustajien taksin käytöstä
Herätys nyt pässit! Nuo taksien käyttöön kuluvat rahat ovat aivan mitätön kuluerä. Ei olisi mitään järke, että kansanedustajat käyttäisivät työmatkoihinsa vaikka puolitoista tuntia yhteen suuntaan, jotta säästettäisiin muutama kymppi päivässä per edustaja.
Kansanedustajilla on tärkeä työ, jossa ei voida haaskata aikaa jonkun linja-auton odotteluun tien poskessa.
Toki tällaisella vassaripalstalla ei ymmärretä asioiden suuruusluokasta mitään. Joku taksin hinta suunnilleen monimutkaisin asia mitä peruspalstalainen tajuaa.
Kommentit (11)
Euroissa suht mitätön asia mutta tasavertaisuuden näkökulmasta ongelma. Ei muidenkaan työmatkoja makseta työnantajan pussista ja hehän saavat lisäksi sen verottoman kulukorvauksen ilman että pitää todistaa että kuluja on ollut. Minusta ei enää nykypäivään tuollaiset etuudet kuulu.
Haista sinä v i tun fani hevon kukku. Uskomatonta kuinka teitä kansanedustajien nuoleskelijoita aina löytyykin kiihkeästi puolustelemaan idolienne toilailuja. Vai oletteko itse jotain eduskunnan loisia, who knows.
Joo ja ne on vieläpä puolet ajasta lomalla. Lisää vaan bensaa liekkeihin. Ärsyttäähän se nuo persujen vinkumiset, kun samalla paukuttavat kymppitonneja saunatiloihin ja takseihin.
Samat korvaukset ne on asumiskuluihin muillakin kuin persuilla riippumatta asumuskuluista ja takseilla saavat ajaa muutkin. Vaikuttaa vähän tarkoitushakuiselta.
Kiva jättää joku mummo odottelemaan lonkkaleikkausta, että laiska persu pääsee mahdollisimman helpolla töihin.
Eduskunnan taksikortti on Helsingin takseille parasta mitä on keksitty. Se tuo heille töitä. Ja siksi sanoinkin että taksikortti on ainoa konkreettinen toimenpide joka vähentää työttömyyttä jonka eduskunta on tehnyt vuosikymmeniin.
Eduskunnan taksikortin työllistävä vaikutus, meinaa tukehtua nauruun näiden selitysten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva jättää joku mummo odottelemaan lonkkaleikkausta, että laiska persu pääsee mahdollisimman helpolla töihin.
Oikeastiko luulet että ainoastaan persut vinguttavat huolella taksikorttia,kyllä kaikki muutkin päivittäin taksia käyttävät,jopa rakastamasi vihreät ja vasemmiston edustajat
Vierailija kirjoitti:
Herätys nyt pässit! Nuo taksien käyttöön kuluvat rahat ovat aivan mitätön kuluerä. Ei olisi mitään järke, että kansanedustajat käyttäisivät työmatkoihinsa vaikka puolitoista tuntia yhteen suuntaan, jotta säästettäisiin muutama kymppi päivässä per edustaja.
Kansanedustajilla on tärkeä työ, jossa ei voida haaskata aikaa jonkun linja-auton odotteluun tien poskessa.
Toki tällaisella vassaripalstalla ei ymmärretä asioiden suuruusluokasta mitään. Joku taksin hinta suunnilleen monimutkaisin asia mitä peruspalstalainen tajuaa.
Niin onhan se reilua, että ihminen jolla on jo valmiiksi kunnon palkka, niin ajelee veronmaksajien piikkiin ja samalla vasemmalla kädellä kiristää ja vttuilee köyhille. Vaikka duunarina ajelen taxilla himaan kuppilasta, niin maksan sen itse. Ensin maksan verot, että tämä tonttu ajelee minun rahoillani ja saa liksaa siitä. Miksi minä en saa ajaa taxilla baarista kotiin ilmaiseksi sen takia, että maksan veroja. Miks mun pitäs olla eriasemassa tän juntin takia. Minä teen työtä joka näkyy ja hän tekee työtä mikä ei näy missään.. Eli olen arvokkaampi kuin hän. Jos sulla menee pönttö tukkoon, niin minä avaan sen.. Ei Packalen avaa.. Packalen päättää että nyt laitetaan uudet kyltit tielle.. No ei laiteta, kun muut on vastaan, mutta ainakin yritti.. Mutta se yritti ja minä otin tukkeen putkesta.
minä oielkn thiugo soigi jat eheen h itä hlauahg