Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa keskeyttää yhdynnän

Vierailija
11.08.2018 |

Näin meillä. Työnnellään muutaman kerran, pidetään taukoa ja taas uudestaan. Muutenkin pussaillaan ja kiehnataan Ja vasta illalla mennään loppuun asti...

Mulle ihan uus juttu. Kiihko vaan kasvaa iltaa kohti...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen toisinaan harrastanut. Paita ylös ja housut alas. Vaimo kastuu heti kun määrätietoisesti käy kiinni. Muutama minuutti vaikka tiskipöytää vasten mutta ei loppuun asti. Sitten vain kuiskaus korvaan että etpäs tiedä milloin tulee lisää. Illalla on emäntä kiihkeä :)

Vierailija
2/19 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan hel*etin ärsyttävää!!! Mies joskus yrittänyt ja multa meinaa palaa pinna. Kiihottaa kyllä mua mutta täysin väärällä tavalla. Turhaudun ja suutun ja kyllästyn ja jää lopulta kokonaan panematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan hel*etin ärsyttävää!!! Mies joskus yrittänyt ja multa meinaa palaa pinna. Kiihottaa kyllä mua mutta täysin väärällä tavalla. Turhaudun ja suutun ja kyllästyn ja jää lopulta kokonaan panematta.

Niin, siskot ei ole samanlaisia ja hyvä niin ;)

Vierailija
4/19 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen sun miehen mielenmalttia. Meillä haluaa saada joka kerta.

Vierailija
5/19 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on niin seksikästä kun vaimo pyllistää ja kohottaa peppua ja antaa mun tehdä tota. Ei aina mut silloin tällöin on kivaa kerätä kierroksia iltaa kohti. Yleensä se menee niin että hän päättää millonka lopetetaan ja sanoo että se näky kiihottaa kun jään siihen ihan pystyyn. Leikkiin kuuluu se ettei saa mennä vetelemään käteen vaikka kuinka tekisi mieli.

Vierailija
6/19 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, meillä seksiä tuntien ajan, välillä jutellaan, helllitään, innostutaan taas. Molemmat voi saada ja taas jatkuu. Näin voi mennä koko ilta. N

Vierailija
7/19 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siskot ei ole samanlaisia ja hyvä niin ;)

Mua toi kiihottais, vois ajatella että tunnun niin hyvältä että hän haluu lisää ja taas vähän lisää, ei pysty oleen irti ja erossa kauaa... ja sit illalla varpaankynnet irtoais kun pantais loppuun<3 

Vierailija
8/19 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsiperheessä tuo on ihan arkea. Mennään miehen kaa vessaan tai saunaan pikaisille mutta ei ehditäkään loppuun tai keittiössä nii haluttais mutta pitää tyytyä vaan tuntemaan se miehen panetus vartaloa vasten :D 

Vierailija
9/19 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lapsiperheessä tuo on ihan arkea. Mennään miehen kaa vessaan tai saunaan pikaisille mutta ei ehditäkään loppuun tai keittiössä nii haluttais mutta pitää tyytyä vaan tuntemaan se miehen panetus vartaloa vasten :D 

Sama meillä. Viimeksi kun otettiin pikaisia seisaaltaan takaapäin, kuului ulko-oven kolahdus ja pojan huuto eteisestä, että ”isi! On taas kakka” :D Tosi eroottista..,mutta mitäs siinä, nopeat huoltotoimenpiteet ja hetken päästä taas asiaan.

Vierailija
10/19 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meillä. Viimeksi kun otettiin pikaisia seisaaltaan takaapäin, kuului ulko-oven kolahdus ja pojan huuto eteisestä, että ”isi! On taas kakka” :D Tosi eroottista..,mutta mitäs siinä, nopeat huoltotoimenpiteet ja hetken päästä taas asiaan.

No yäk...ei pikaisille vaan tuollaiselle keskeytykselle.

Vierailija
11/19 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yäk...ei pikaisille vaan tuollaiselle keskeytykselle.

Se on vaan elämää ja siihen pitää suhtautua huumorilla. En tosin välittäisi olla näissä siivoushommissa se suositumpi vanhempi :)

Isi

Vierailija
12/19 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua toi kiihottais, vois ajatella että tunnun niin hyvältä että hän haluu lisää ja taas vähän lisää, ei pysty oleen irti ja erossa kauaa... ja sit illalla varpaankynnet irtoais kun pantais loppuun<3 

Musta toi tuntuu päinvastoin siltä, että mies ei ollukaan tarpeeksi kiihottunut tai ei tunnu pajon miltään kun viittii kesken jättää. En tykkää yhtään.

Itteä ottaa päähän kun ihana kiima ja polte menee hukkaan ja fiilis sammuu.

Se on jees et kiusoittelee ja vähän vaatteiden päältä kiihottelee vaik pitkin oäivää, mut yhdyntää sit enää lopeteta jos minusta kiinni.

Vierailija
13/19 |
12.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen toisinaan harrastanut. Paita ylös ja housut alas. Vaimo kastuu heti kun määrätietoisesti käy kiinni. Muutama minuutti vaikka tiskipöytää vasten mutta ei loppuun asti. Sitten vain kuiskaus korvaan että etpäs tiedä milloin tulee lisää. Illalla on emäntä kiihkeä :)

Minulta menisi totaalisesti hermot, jos kesken kiihkon tuollaista tehtäisiin. Todella inhottavaa vallankäyttöä ja toisen kiusaamista. Tuon jälkeen ei olisi mitään seksiä pitkään aikaan. 

Vierailija
14/19 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vois ollakin superseksikästä jos sillai vaan arkisten askareiden lomassa vähän työnneltäisiin,

mutta jos ollaan varta vasten virittäydytty tunnelmaan, vaatteet pois ja niin edespäin vois ottaa pannuun mullakin jos mies keskeyttäisi. Ei kyllä meillä tuosta pelkoa, kun tuntuu että väkisin pitää saada se orgasmi ja siemensyöksy vaikka pitäis lähteä jo töihin :D

Riippuu niin tilanteesta... 

Vierailija
15/19 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon vaatii leikkisän naisen, joka ymmärtää kiusoittelun päälle. Tyly totuus on kuitenkin, että huomattavasti isompi osa on niitä, jotka menon alettua eivät halua sitä lopettaa. Näiltä et (juuri) koskaan saa suikkariakaan loppuun, koska heidän pitää ITSE päästä nauttimaan siitä kovettuneesta melasta.

Maailma on nykyään niin pikavalinta, että tolle "slowsexille" olisi oikeasti sosiaalinen tilaus.

Vierailija
16/19 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohon vaatii leikkisän naisen, joka ymmärtää kiusoittelun päälle. Tyly totuus on kuitenkin, että huomattavasti isompi osa on niitä, jotka menon alettua eivät halua sitä lopettaa. Näiltä et (juuri) koskaan saa suikkariakaan loppuun, koska heidän pitää ITSE päästä nauttimaan siitä kovettuneesta melasta.

Maailma on nykyään niin pikavalinta, että tolle "slowsexille" olisi oikeasti sosiaalinen tilaus.

No minä oon kyllä leikkisä ja tykkään vaihtelevasta seksistä ja hoitelen miehen useinkin ihan loppuun asti suuseksillä. (Silloin vaan pitää olla eka tyydyttänyt itsensä vaikka suihkussa että voi keskittyä vain mieheen, himot ne on naisellakin veli hyvä.)

Mutta muuten mun fysiikka ei vaan toimi noin miten toivot. Tyly totuus ehkä sinulle, mutta minun miestä ei haittaa se, että kun mä olen kiihottunut, laukeamisen tarve on tosi voimakas ja keskeytys tuntuu erittäin epämiellyttävältä. Mun on myös vaikeampi kiihottua uudelleen yhtä voimakkaasti ja saan laimean orkun jos kiihotushuippu on kerran katkaistu.

Minun mies tykkää siitä että kiihotun nollasta sataan tosi nopeasti ja saan helposti orkun, en ole koskaan ollut laiska diesel.

Toivottavasti sulla on semmoinen nainen joka sopii paremmin tuommoseen slowseksiin ja hiivutteluun mistä sä tykkäät.

N47

Vierailija
17/19 |
13.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä oon kyllä leikkisä ja tykkään vaihtelevasta seksistä ja hoitelen miehen useinkin ihan loppuun asti suuseksillä. (Silloin vaan pitää olla eka tyydyttänyt itsensä vaikka suihkussa että voi keskittyä vain mieheen, himot ne on naisellakin veli hyvä.)

No, olet tuolla asenteellakin jo ihan varmasti parhaassa neljänneksessä miehen tyydyttämisessä. Mutta itse arvostaisin vielä enempi, että siihen suikkariin mentäisiin täydellä kiimalla. En usko, että naisenikaan kovin paljon innostuis, jos menisin runkulle ennen hänen nuolemistaan loppuun asti.

Mutta muuten mun fysiikka ei vaan toimi noin miten toivot. Tyly totuus ehkä sinulle, mutta minun miestä ei haittaa se, että kun mä olen kiihottunut, laukeamisen tarve on tosi voimakas ja keskeytys tuntuu erittäin epämiellyttävältä. Mun on myös vaikeampi kiihottua uudelleen yhtä voimakkaasti ja saan laimean orkun jos kiihotushuippu on kerran katkaistu.

Minun mies tykkää siitä että kiihotun nollasta sataan tosi nopeasti ja saan helposti orkun, en ole koskaan ollut laiska diesel.

Toivottavasti sulla on semmoinen nainen joka sopii paremmin tuommoseen slowseksiin ja hiivutteluun mistä sä tykkäät.

N47

Tuo nopea kiihottuminen ja voimakas laukeamisen tarve on kyllä erittäin tuttua: yritän kovasti kouluttaa kyllä kestämään sitä, että alapää on halusta suorastaan tulessa ja suunnilleen valmis imaisemaan lähimmän falloksen sisuksiinsa. Hieman olen eri mieltä, että kyseessä olisi fyysinen juttu, vaan enempi korvien välistä lähtevä - kuinka paljon pystyt sietämään himoa, malttamaan vuoroasi ja odottamaan ultimaattista räjähdystä.

En minäkään nyt varsinaisesti otsikon "keskeyttämisestä" niin välitä, mutta että toinen pääsee vähän säännöstelemään ja rakentamaan sitä himoa päivän mittaan. Siinä pitää olla luottamus hyvä, että se tyydytys lopussa on kaiken sen arvoista. Miehellähän vastaava laukeaa aika valtavana siemensyöksynä, kun eturauhanen on lypsänyt useamman kerran edestä valmiiksi juoksevaa nestettä.

Vierailija
18/19 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies "oppi" pidättelemään paremmin tolla ap:n konstilla. Jotenkin kun sitä seksiä oli usein vaikka aina ei menty loppuun asti mies pystyi panemaan pidempään ja pidempään. Muutos tapahtui aika nopeasti eikä varmasti toimi kaikilla mutta meillä onnistui. Tosin siitä jäi päälle se kanimoodi että rakastellaan 3 kertaa joka päivä ja nyt mennään loppuun joka kerta. Ei silti en valita :)

Vierailija
19/19 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään nyt varsinaisesti otsikon "keskeyttämisestä" niin välitä, mutta että toinen pääsee vähän säännöstelemään ja rakentamaan sitä himoa päivän mittaan. Siinä pitää olla luottamus hyvä, että se tyydytys lopussa on kaiken sen arvoista. Miehellähän vastaava laukeaa aika valtavana siemensyöksynä, kun eturauhanen on lypsänyt useamman kerran edestä valmiiksi juoksevaa nestettä.

Näin miehenä se on koko homman paras kohta kun tuntuu, ettei roiskeille tule loppua ja jokainen nytkähdys vavisuttaa koko kroppaa. Mitä enemmän tulee, sen ihanammalta tuntuu. Silloin kun ollaan heruteltu pitkin päivää, ollaan molemmat vaimon kanssa niin älyttömässä kiimassa illalla, ja voi luoja jos se yhdynnän loppuun saattaminen jää aamuun. Harvoin vain maltetaan, kun pikaisissakin mennään yleensä loppuun kun vaimo saattaa tulla vasta sitten kun multa tulee.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän