Listataan huonoja työpaikkoja
Mielellään ihan yrityksen toimiala (ilmeisesti laitonta kertoa yrityksen nimeä) ja kaupunki missä toimii. Onko yrityksessä huono työilmapiiri tai jotain muuta pahasti vialla? Minä aloitan, siivousfirma joka alkaa p kirjaimella ja sijaitsee oulussa. Huono työilmapiiri esimiehen vuoksi.
Kommentit (9)
En keksi yhtäkään hyvää työpaikkaa.
T: Työnvälttelijä ainaisella lomalla.
Vierailija kirjoitti:
On niitä hyviäkin työpaikkoja. Olen ollut koulun kautta harjoittelussa sellaisessa, mutta heillä ei harmi vain ole paikkoja työntekijöille. Kyseessä pieni yritys.
Start-upit, jotka on perustaneet ihmiset, jotka on innostuneita teknologiasta, mutta joilla ei ole alan opintoja. He tuppaavat palkkaamaan myös ei-asiantuntijoita. Jos tulet asiantuntijana tällaiseen työpaikkaan, niin on likimain mahdotonta vakuuttaa ainakin osaa ihmisistä, että se hype asiasta ei oikein pidä paikkaansa, eikä kaikkea voi oikeasti toteuttaa.
IT-yritys Keilarannassa, Espoossa. Muka niin työntekijälähtöinen mutta paskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä hyviäkin työpaikkoja. Olen ollut koulun kautta harjoittelussa sellaisessa, mutta heillä ei harmi vain ole paikkoja työntekijöille. Kyseessä pieni yritys.
Onpa hyvä olematon työpaikka.
Lämmitys kattiloita, lämmitysvaraajia jne valmistava yhtiö Raisiolainen ja myös Turussa tehdas on huono työpaikka, tunnuslause "osaa lämmityksen" ja osti akvatermin
Eräs monopoliliike joka myy väkijuomia.
Eikö muita huonoja paikkoja?