Yleisin syy kun nainen pettää miestään?
Palstalla monesti kuultu, että naisten mielestä yleisin SYY sille kun pettävät miestään, on se että mies ei huomioi suhteessa tai on muuten inhottava/välinpitämätön.
Minusta tuo on TEKOSYY, oikea syy on että nainen ei ole miehelleen uskollinen ja luotettava. Syy on naisen kataluus.
Jos sukupuolet olisivat toisinpäin niin kukaan ei ole sitä mieltä, että miehen pettämisen SYY on naisen huonous.
Kommentit (16)
Tää on vaan just, se, et halutaan syödä kakku mutta myös säästää se.
Ihastuminen ja himo...mulla ainakin nuo.
Minä meinasin pettää, kun mies oli henkisesti väkivaltainen ja haukkui, kaipasin hyväksyntää joltain muulta mieheltä.
Eiköhän syitä ole molemmilla sukupuolilla paljon. Tutkitusti käsittääkseni jopa samat syyt molemmilla sukupuolilla.
Eli ap on taas tehnyt jo lähtökohtaisesti naisvihamielisen aloituksen. Ja kirjoittanut myös ekan vastauksen siihen. Ap sinullahan ei ole edes naista, joten tuon pettämisen pohdislelu on kohdallasi ihan turhaa.
Olen nainen, joka on pettänyt seurustelukumppanimiestään. Syy oli se, että tuo mies kieltäytyi seksistä useamman kuukauden putkeen eikä suostunut puhumaan asiasta mitään, yritin antaa hänelle aikaa ja tehdä aloitteita ja keksiä muuta kivaa piristystä suhteeseemme jne, mutta hän torjui kaikki seksialoitteeni ilman selityksiä. Eräs eksä otti yllättäen minuun yhteyttä ja halusi tavata ja yksi asia johti sitten toiseen, meillä oli aikoinaan erittäin intohimoinen seksielämä, ja seksinpuutteessa päädyin hänen kanssa sillä tapaamisella sänkyyn. En koskaan kertonut tätä sille miehelle, jonka kanssa silloin seurustelin, mutta lopetin tuon seurustelusuhteen asian seurauksena, en voinut enää jatkaa suhteessa siksi, että olin pettänyt ja siksi, että tajusin pettämisen seurauksena, että en voi elää ilman seksiä jos mies ei suostu asiasta edes puhumaan.
Naiset pettää, koska mies on huono. Mies pettää, koska on mies on huono.
Jos sanoo, että naisessa on vikaa tai nainen on huono, kannattaa valmistautua kolmanteen maailmansotaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos sanoo, että naisessa on vikaa tai nainen on huono, kannattaa valmistautua kolmanteen maailmansotaan.
Miehessä vikaa jos ei anna. Miehessä vikaa jos nainen ei anna. Ja jos johtaa pettämiseen niin toisessa tapauksessa pettäjä on ihmisjätettä, toisessa pettäjää tulee ymmärtää.
Pettämiskeskusteluissa yleistetään rankasti. Pettämiseen on useita syitä, joskus se on pettäjän syy, joskus se kertoo suhteen dynamiikasta tai parisuhteen pulmista
Vierailija kirjoitti:
Minä meinasin pettää, kun mies oli henkisesti väkivaltainen ja haukkui, kaipasin hyväksyntää joltain muulta mieheltä.
Eiköhän syitä ole molemmilla sukupuolilla paljon. Tutkitusti käsittääkseni jopa samat syyt molemmilla sukupuolilla.
Eli ap on taas tehnyt jo lähtökohtaisesti naisvihamielisen aloituksen. Ja kirjoittanut myös ekan vastauksen siihen. Ap sinullahan ei ole edes naista, joten tuon pettämisen pohdislelu on kohdallasi ihan turhaa.
Et sitten osannut keskustella aiheesta menemättä henkilöön? Palstan naisilla tuntuu olevan joku touretten kaltainen pakko läimäistä henkilöitä keskusteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten osannut keskustella aiheesta menemättä henkilöön? Palstan naisilla tuntuu olevan joku touretten kaltainen pakko läimäistä henkilöitä keskusteluissa.
Oletitko juuri hänen sukupuolensa?
Mulla oli oma suhde täysin kuollut kun ajauduiduin toisen miehen syliin. Elin monta vuotta käytännössä kämppiksenä.
Ei sytyttänyt oma kumppani enää edes halailu tasolla.
Mahdollisuus pettää. Se on naiselle niin helppoa. Syy voi siksi olla melkein mikä vain.
Jaa, mulla ei sinällään ole mitään syytä pettää mutta silti sitä teen...
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen ja himo...mulla ainakin nuo.[/quot
Minulla sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tuo sukupuolien välinen sota julistettiin kommunistisen manifeston myötä, mutta toisaalta jo Platon-setä vihjaisi tulevasta Tasavalta-kirjasessaan. Sittemmin Aldous Huxley päivitti agendan kirjallaan Uusi uljas maailma ja pohdiskeli George Orwellin kanssa, että kummankohan visio mahtaa osua lähemmäksi...
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa lukemalla olen kyllä tullut pitkälti samaan johtopäätökseen kuin ap - kataliksi en kuitenkaan kaikkia luokittelisi, mutta selvää on, että palstamammoilla on kaksoisstandardit käytössä aina kun vain mahdollista - ja joukossa tyhmyys vielä tiivistyy.
Toisaalta koen, ettei keskivertopalstamamma onneksi edusta keskivertonaista maassamme, mistä syystä taas en ota näitä "keskusteluja" kovinkaan vakavasti - viihteenä lähinnä.
Mutta onhan se hyvä, että naisillekin löytyy jokin kanava purkaa paineitaan ja pahaa oloaan - useimmillahan tätä tarvetta ei ole, ja jos onkin, niin useimmilla taas on muita kanavia, kuten. esim. ystävät ja sukulaiset.
Vieraan makia mulkku.