Mun sohvalla kuorsaa joku eilisestä bileistä. Miten saan sen kohteliaasti pois?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Herätät ja sanot, että on aika lähteä kotiin päin.
Höpö! Tähän pitää kehitellä spektaakkelimainen suunnitelma, jonka toteutus muuttuu farssiksi, jota saa sitten hävetä koko loppuelämänsä. Ja kaikki on tietenkin vuotanut faceen....
Ai niin, ja vähitellen paljastuu, mitä nukkuja onkaan edellisenä iltana tehnyt ja kenen kanssa.
Nostat sohvan pystyyn. Fiksu hoito ymmärtää vihjeen...
Vierailija kirjoitti:
No kun en muista oikein mitä Oon puhunu tai tehnyt eilen (oli vitutus) niin en haluaisi ottaa kontaktia siihen. Jospa se vaan katois itsekseen....toinen juttu on se että yhden kaverin piti olla Täällä yötä mut se on sit kadonnut. Oon vähän ihmeissään nyt et mitä eilen oikein tapahtu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun en muista oikein mitä Oon puhunu tai tehnyt eilen (oli vitutus) niin en haluaisi ottaa kontaktia siihen. Jospa se vaan katois itsekseen....toinen juttu on se että yhden kaverin piti olla Täällä yötä mut se on sit kadonnut. Oon vähän ihmeissään nyt et mitä eilen oikein tapahtu. Ap
Kannattaa vähentää omaa juomista ja reilusti.
Panet sen huonoon kuntoon ja ajat pihalle. Sen jälkeen alat opetella suomea.
Herätä sen ja kysy, tietääkö se kenen kämpässä se on?
Jos ei tiedä, niin ehdota, että pöllitte sieltä jotain ja sitten työnnät sille roskapussit käteen sanoen "ota sä nämä" ja tuuppaat sen rappukäytävään.
Jos se tietää, niin kysy tietääkö se, missä sen oma kämppä on ja pitäiskö sen lähteä sinne ennen kuin sun sarjamurhaaja-huumediileri-mies/nainen tulee kotiin?
Tai sitten vain herätät hänet ja kysyt:"kuka sinä olet ja miksi nukut mun sohvalla?"
Kyllä se siitä.
Hmm kävin suihkussa ja koristelun ja se kuorsaa edelleen. Miten kukaan voi nukkuu noin sikeesti :O ap
Että tällanen provo tällä kertaa :D
Vierailija kirjoitti:
Herätä sen ja kysy, tietääkö se kenen kämpässä se on?
Jos ei tiedä, niin ehdota, että pöllitte sieltä jotain ja sitten työnnät sille roskapussit käteen sanoen "ota sä nämä" ja tuuppaat sen rappukäytävään.Jos se tietää, niin kysy tietääkö se, missä sen oma kämppä on ja pitäiskö sen lähteä sinne ennen kuin sun sarjamurhaaja-huumediileri-mies/nainen tulee kotiin?
Tai sitten vain herätät hänet ja kysyt:"kuka sinä olet ja miksi nukut mun sohvalla?"
Kyllä se siitä.
Täs on vaan sellainen ongelma et mun Veikkaus on se et se on kaverin kaveri joka on tääl vaan lomalla eikä Sillon ehkä tiedä odotetaan se eoäi osaa varmaan tilaa taksi enkä mäkään. Niin en siis asu Suomessa ap
Herätä se ja sano, että vanhemmat on just tulossa käymään , äkkiä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Varmaan kukaan menee suihkuun sillä aikaa kun joku tuntematon kuorsaa sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Asun Espanjassa. Ei varmaan uskois :) muuten hyvä ap
Käskytät sen ulos ja heti. Olisin sinuna käskyttänyt jo edellisenä iltana.
Joku on yrittänyt muka sammua joskus luokseni bileiden jälkeen mutta olen raahannut oven taakse. Ei meille vieraita yöksi. Nounou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Varmaan kukaan menee suihkuun sillä aikaa kun joku tuntematon kuorsaa sohvalla.
Huoh hieman kyllästyttää nää provohuutelut. Kävin kylässä suihkussa koska muuten saisin varmaan lämpöhalvauksen. Ja sis elän aika villiä elämää et varmaan jokapäiväiset jutut vaikuttais kaikki provoks mut ihan sama kysyin vaan miten saan tuon kuorsaajan helposti ulos. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Espanjassa. Ei varmaan uskois :) muuten hyvä ap
Eihän se välttämättä tiedä, missä sun vanhemmat asuu..
Vierailija kirjoitti:
Käskytät sen ulos ja heti. Olisin sinuna käskyttänyt jo edellisenä iltana.
Joku on yrittänyt muka sammua joskus luokseni bileiden jälkeen mutta olen raahannut oven taakse. Ei meille vieraita yöksi. Nounou.
Öisin mäkin varmaan jos muistasin jotain eilisestä. Ap
Soitat taksin, asunnon ovi auki, herätät tyypin ja sanot että sun täytyy nyt lähteä heti, vuokranantaja/asunnon omistaja tms tulee 5 min päästä. Katsot että menee taksiin, käyt muutaman vkon päästä sukupuolitautitesteissä.
Jatkossa kannattaa vähentää juomista huomattavasti. Olisit voinut tänä aamuna herätä huomattavasti ikävemmissä merkeissä.