Miksi naiset haluavat miehen, jossa on haastetta?
Eikö valmis, hyvä paketti kelpaa?
Kommentit (20)
Sopivasti haastava mies stimuloi paremmin kuin mies, jossa ei ole haastetta.
En mä ainakaan. Pari eksää jättänyt kun on ollut kusipäitä ja liian haastavia käsitellä.
Valmis paketti sinänsä olisi hyvä, mutta jotenkin haaste miehissä tuo sitä särmää suhteeseen.
Henkisesti haastetta. En halua miestä jota vedän perässä. Lapset hoitavat sen homman.
Minä en halua. Toki jotain omiakin mielipiteitä pitää olla, eikä saa olla niin heikko tossukka että minun täytyy jatkuvasti miettiä olenko jyrännyt liikaa. Mutta pääsääntöisesti pitäisi antaa minun pitää omat kotkotukseni eikä alkaa vääntämään joka asiasta valtataistelua.
Haasteellisella tarkoitetaan yleensä vaikeaa. Tulee mieleen lapsellinen ja kiukutteleva mies. Tällaiset jäävät yksin, olivat sitten naisia tai miehiä. Ei kukaan jaksa itsekästä kumppania, paitsi sellaiset, joiden itsetunnossa vikaa ja suostuvat olemaan ovimattoina.
Suomalaiselle naiselle haaste miehessä tarkoittaa sitä, että hän ryyppää ja häviää kavereidensa kanssa viikonloppuisin baareihin.
Se mikä on erikoinen juttu pariutumisessa on se että nainen sanoo yhtä ja tekee toista.
Nainen esim valittaa renttumiehistä mutta aina valitsee sellaisen.
Nainen valittaa renttumiehen käyttäytymisestä mutta kuitenkin pysyy hänen rinnallaan.
Huomaavainen kohtelias kiltti hyväsydäminen kunnollinen mies taas pysyy aina ikisinkkuna vaikka teoriassa hänen pitäisi olla täydellistä aviomiesmateriaalia.
Jospa haasteellinen on juuri sellainen, joka tarvitsee sitä pelastusta naiselta kuten hoivaa ja ymmärrystä, vaikka mies onkin juoppo-narkkari.
Määrittele "haastava" mies ap. Mitenkään en huolisi koulutettavaa miestä, ellei äitinsä ole kouluttanut tavoille ja omillaan pärjääväksi on vanhemmat epäonnistuneita kasvattajia, sellaista haastetta en tahdo. Jätän haasteelliset miehet muille.
Varmaan se valmis paketti on sellainen pullantuoksuinen, kiltti ja huomaavainen mies, kun taas haastava on sellainen jännismies.
En minä ainakaan. Mies joka välittää aidosti ja huolehtii musta on se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Se mikä on erikoinen juttu pariutumisessa on se että nainen sanoo yhtä ja tekee toista.
Nainen esim valittaa renttumiehistä mutta aina valitsee sellaisen.
Nainen valittaa renttumiehen käyttäytymisestä mutta kuitenkin pysyy hänen rinnallaan.
Huomaavainen kohtelias kiltti hyväsydäminen kunnollinen mies taas pysyy aina ikisinkkuna vaikka teoriassa hänen pitäisi olla täydellistä aviomiesmateriaalia.
Yksikään itseään huomaavaiseksi, kohteliaaksi, kiltiksi & hyväsydämiseksi täällä itseään maitostaneista ei ole sitä ollut. Kaikki irl tuntamani tuollaiset ovat parisuhteessa. Case closed.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se valmis paketti on sellainen pullantuoksuinen, kiltti ja huomaavainen mies, kun taas haastava on sellainen jännismies.
Sepä se.
Haastetta? xD
Sellaisen, jonka vaippoja pitää vaihtaa? Sellaista haasteellista miestäkö tarkoitat?