Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tukea äitiä ja kumppania?

Misiu
11.08.2018 |

Miten te naiset haluaisitte että teitä tuetaan just silloin pahimpana päivänä kun maha on kipeä ja kaksivuotias on koko ajan huutamassa äidin syliin ja kaikki on hankalaa? Tiiättehän nää päivät ku lapsi herää yöunilta 06.15 ja sitte aamupäivän lapsella ja vanhemmilla väsyttää? Millaisia juttuja arvostaisitte kumppanilta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitään?

Vierailija
2/6 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa oikein hahmottaa tuota tukemisasiaa. Enemmänkin olen toivonut, että puoliso tekee osansa meidän yhteisessä elämässämme. Ei tietenkään voi ottaa pois mahakipuani, jos sellaista on, mutta jotenkin tuntuisi keljulta, jos minua pitäisi paapoa jotenkin sen sijaan, että toinen tekee osansa lapsenhoidosta ja muista jutuista. Ei sen takia, että minua pitää tukea, vaan koska se on hänenkin elämäänsä se perhe-elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kyselemättä osasi kotitöistä ja älä ole ärsyttävä.

Vierailija
4/6 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä herätään joka tapauksessa tuohon aikaan. Jos lapset oikeasti olisivat hankalia, ne heräävät 3.30 ja pistävät muumidvdn huutamaan. Huolehdi aamutoimista ja anna minun olla rauhassa. Millainen pönttö tällaisia kyselee?

Vierailija
5/6 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa tylyjä vastauksia. Mä ainakin arvostan sitä että rankkoina päivinä (jos ne on mulle rankempia kuin toiselle just vaikka sen vatsakivun vuoksi) mies ottaa enemmän tehtäväkseen niitä arjen hommia. Ja tykkään kyllä jos mies vähän paapoo muakin kosketuksella ja pienellä huomaavaisuudella. Ja sama toisin päin, jos miehellä on rankempaa.

Vierailija
6/6 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en osaa oikein hahmottaa tuota tukemisasiaa. Enemmänkin olen toivonut, että puoliso tekee osansa meidän yhteisessä elämässämme. Ei tietenkään voi ottaa pois mahakipuani, jos sellaista on, mutta jotenkin tuntuisi keljulta, jos minua pitäisi paapoa jotenkin sen sijaan, että toinen tekee osansa lapsenhoidosta ja muista jutuista. Ei sen takia, että minua pitää tukea, vaan koska se on hänenkin elämäänsä se perhe-elämä.

Eikös se ole selvää se, että tekee osansa. Ei sitä pitäisi joutua toivomaan. Meillä mies tekee vähän ylikin ja lisäksi paapoo mua kosketuksella...itse saan tsempata, etten aina olisi se joka saa kaikkea enemmän ja tekee vähemmän.