Käyn kerran kuussa lapsilisästä yöpymässä hotellissa
Taas parin viikon päästä pääsee, ihanaa!
Rauhaa, täydellistä hiljaisuutta ja valmis aamupala sekä iso pehmeä sänky jossa saa nukkua niin pitkään kun huvittaa.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun pitää ennen puolta päivää lähteä. :) Ja muutenkin jäät ilman aamupalaa koisatessasi niin pitkään kuin huvittaa.
Oletko koskaan ollut hotellissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun pitää ennen puolta päivää lähteä. :) Ja muutenkin jäät ilman aamupalaa koisatessasi niin pitkään kuin huvittaa.
Oletko koskaan ollut hotellissa?
Juu-u.
Ap käy varmaan Georgessa koisaamassa.
Jaa entä sitten? Et sinä niitä lapsia varmaan ilmaiseksi ruoki ja vaateta. Eiköhän lasten kustannuksiin uppoa kuukaudessa sen lapsilisän verran poikineen. Silloin lapsilisä on mennyt juuri siihen mihin se on tarkoitettu, sinun ja sinkkunaapurisi välisen elintasoeron kaventamiseen. Tylsä provo.
Mikähän viestisi pointti oli? Meillä ainakin budjetti rakennetaan siten, että siihen lasketaan kaikki tulot ja menot eikä niistä eritellä, että juuri tämä meno tehdään juuri tällä tulolla. Meneekö sinulla siis lapsilisä jollekin erilliselle tilille ja maksat hotellisi jostain syystä nimenomaan siltä tililtä vai miksi se on nimenomaan se lapsilisä, jolla hotellisi maksat?
Vierailija kirjoitti:
Jaa entä sitten? Et sinä niitä lapsia varmaan ilmaiseksi ruoki ja vaateta. Eiköhän lasten kustannuksiin uppoa kuukaudessa sen lapsilisän verran poikineen. Silloin lapsilisä on mennyt juuri siihen mihin se on tarkoitettu, sinun ja sinkkunaapurisi välisen elintasoeron kaventamiseen. Tylsä provo.
Itselläni on vain kotihoidontuki ja lapsilisä, puolison palkalla maksetaan suurin osa kuluista. Mutta minä hoidan lapset suurimmaksi osaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän viestisi pointti oli? Meillä ainakin budjetti rakennetaan siten, että siihen lasketaan kaikki tulot ja menot eikä niistä eritellä, että juuri tämä meno tehdään juuri tällä tulolla. Meneekö sinulla siis lapsilisä jollekin erilliselle tilille ja maksat hotellisi jostain syystä nimenomaan siltä tililtä vai miksi se on nimenomaan se lapsilisä, jolla hotellisi maksat?
Minun tililleni tulee, ja heti kun tulee, varaan hotellin itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun sitä pitää odottaa? Kyllähän se lapsilisä varmasti tulee. Tee jatkuva varaus hotelliin, niin voit saada edullisemmallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, eli tulosi koostuvat lapsilisästä ja pidät sitä kerskailun aiheena. Minun tililleni onneksi tulee paljon enemmän eikä tarvitsisi kahta viikkoa odottaa hotelliin päästäkseni.
Ihan positiivista, jos näin teet. Minä ja mieheni tehtiin tätä myös, kun lapset olivat ihan pieniä. Kotiin luotettava hoitaja ja yönyli minilomalle.
Siis meidän veronmaksajien laskuunko sinä vetelehdit kerran kuussa hotellissa? Ja kenenpä kanssa kudet? Panisit nekin rahat lapsesi hyväksi, niin ei jurppisi meitä veronmaksajia.