Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin juoda vettä vähintään 2l päivässä...

Vierailija
10.08.2018 |

ja nykyään vatsa toimii, eli siis käyn paskalla, kerran tai kaksi päivässä. Ennen maksimissaan joka toinen päivä jos niinkään usein.

Ei ole kyllä ollut kiinteää pitkään aikaan.

Onko hyvä vai huono asia? Ruokavaliota en ole muuttanut, eli oletan johtuvan vedestä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

peukkujen perusteella tässä ketjussa on tasan yksi aiheesta provosoituva henkilö, jonka kannattaisi varmaan käydä vaikka juomassa lasi vettä jos vaikka olo paranisi.

Vierailija
22/26 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole juuri ikinä jano enkä ymmärrä miksi vettä pitäisi kitata 2 litraa päivässä. Eri asia jos treenaa, kyllä itselläkin saattaa mennä vaikka pyörälenkillä helposti litra kerralla. Mutta liikkumattomalle toimistotyössä istuvalle 2 litraa on minusta ihan liikaa, enkä todellakaan juo sellaisia määriä silloin kun en liiku. En ymmärrä miksei voi kuunnella kehoa.

Oman kropan viestejä ei voi kuunnella, vaan halutaan juoda "suositusten" mukaan :D:D

Moni luulee osaavansa kuunnella omaa kroppaansa. Sitten, kun tilanne pääsee pahaksi itketään, että miksi tästäkään ei ole heitä varoitettu, vaikka onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun vatsa on siitä löysällä se on merkki, että juot enemmän kuin tarvii. Mulla maksimi hyvään oloon on normi oloissa 1,5 litraa. Nyt helteillä meni se 2. Sen jälkeen on jo vatsa löysällä. Vettä ei tarvi juoda sen verran kuin joku ohje sanoo vaan riittää ihan se, paljonko sitä tarvii.

Vierailija
24/26 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap näkyykö ihossa vaikutuksia?

Vierailija
25/26 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on alkaneet haalistua.

Vierailija
26/26 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit on alkaneet haalistua.

Ai niin. En ollutkaan ap, eikä mulla edes ole tatuointeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme