Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko häiden tarkoitus se, että ollaan päivä prinsessana?

Vierailija
10.08.2018 |

Jotenkin vain tuntuu nykyään siltä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä, aika moni rakastaa huomion keskipisteenä olemista. Jopa tietynlaiseen narsisimiin asti. Eivät kuitenkaan kaikki. Mutta nämä "hiljaisemmat" häät ovatkin yleensä niiden, jotka eivät häitään jakaisi someen vaikka maksettaisiin. Joten älä muodosta kuvaa häistä pelkästään somen perusteella. 

Vierailija
2/14 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille on kai se pelkästään ja sitten erotaan parin vuoden sisään!

En ole koskaan ollut naimisissa, mutta jos menisin niin kirkollinen vihkiminen vaikka jossakin luonnossa ilman vieraita olisi aika ihanaa. Se olisi intiimi hetki ja todistus rakkaudestamme toisiamme kohtaan ja siihen ei tarvittaisi mitään häästressiä tai vieraita tai kymppitonnien lainoja:)

Mutta ei ole koskaan kukaan kosinut, joten jäänee väliin.

N49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kaipaa olla mikään prinsessa edes päivää. Jos menisin naimisiin, häät olisivat pysyvän sitoutumisen symboli ja juhla meidän kahden suhteen kunniaksi ja pointti ei tosian olisi mikään prinsessamekko tai muu ulkokulta. 

En kuitenkaan halveksi millään tavalla niitä jotka haluavat prinsessahäänsä. Jokainen nauttii elämästä omalla tyylillään. 

Vierailija
4/14 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se persoonallinen, muka, pelleily on tarkoitettu häävieraaksi kutsuttujen kiduttamispäiväksi. Jak.

Vierailija
5/14 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua ainakaan olla!

Terv. Pena naapurista.

Vierailija
6/14 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hienommat ja suurelliset häät...sitä nopeammin erotaan!

Vierailija
7/14 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä purjehditaan avioliiton auvaisaan satamaan vakavalla mielellä ja tarkoitus olla forever kunnes kuolemanenkeli eroittaa. 

Vierailija
8/14 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minusta on. Ei sitä tavallisen ihmisen elämässä kovin montaa juhlaa yleensä ole missä saa laittautua parhaimpiinsa ja juhlia hienoissa puitteissa. Avioliiton solmiminen siinä on tietysti juhlan aiheena, mutta eihän se vaadi juhlaa välttämättä. Minä vaan olen sitä mieltä että elämässä pitää käyttää joka ikinen tilanne mitä voi vähänkin juhlistaa, arkea on ihan tarpeeksi. Eikä ne prinsessahäät sitä tarkoita etteikö liitto kestäisi. Ei ne juhlat siitä mitään välttämättä kerro. En ymmärrä miksi prinsessapäivän pitämistä pidetään monesti niin negatiivisena asiana, ei kehdata tunnustaa että sitä itsekin salaa toivoisi, koska se vaan ei ole coolia...? Ei toki kaikki sellaista haluakaan, mutta kohtuullisen moni kuitenkin ottaisi vastaan jos tarjottaisi mahdollisuus. 😉

Vierailija
9/14 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mä en olisi tuntiakaan prinsessana vaikka mikä olisi. En voi kuvitellakaan mitään kamalampaa.

Vierailija
10/14 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan ainakin olla edes yhden päivän prinssi.

Vierailija
11/14 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Sulhanen tai avioliitto täysin sivuseikka. Häät ovat vain siksi, että nainen saisi olla rinsessa. Harmi kun oma avokkini karkasi just kun aloin suunnitella prinsessapäivääni.

Vierailija
12/14 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on rankka morsiamella herätä seuraavana päivänä vieraan miehen kanssa sängystä ja kysyä että kukas se sinä oot. Ja sulhanenhan se siinä on, kun häihin kuuluu se mieskin.

Vierailija
13/14 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vain tuntuu nykyään siltä.

Enpä tiedä mitä haluat tässä kuulla, mutta mielestäni - ja usealla esimerkillä todistettuna - häiden tarkoitus on kertoa kaikille muille, että olet sitoutunut tähän yhteen ihmiseen loppuelämäksesi.

Toki suuri osa näistä esimerkeistäni elää edelleen loppuelämäänsä, eli muutoksia voi myös tulla, mutta tämänhetkisen historian mukaan sellaisia ei ole odotettavissa.

Vierailija
14/14 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ainakaan meidän häidemme tarkoitus. Se oli MEIDÄN päivä ja sitä vietettiin läheisten läsnäollessa. Meidän rakkauden ja rakastamisen juhlapäivä, jo 10 vuotta kestäneen liiton päivä. Vaikkakin meidän häämme saivat tahatonta julkisuutta, koska kuvaajamme jakoivat hääkuviamme netissä ja ne päätyivät alan lehtiin. Se ei kuitenkaan minua häiritse, minä en niissä ole keskipisteenä. Häistä tehtiin meidän molempien näköiset ja olivat kauniit ja rakkaudentäyteiset kaikessa yksinkertaisuudessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme