Joku kuuntelee musiikkia kovalla hytissään
Risteily alkamassa, ja käytävältä kuuluu melua.
Järjestyssäännöt sanoo:
11. Matkustajien on huomioitava huomioida kanssamatkustajien viihtyvyys laivalla. Musiikinkuuntelulaitteiden, kaiuttimien ja muiden häiriötä aiheuttavien laitteiden käyttö hyttiosastolla on kielletty. Varustamon edustajalla on oikeus takavarikoida tällaiset laitteet tilapäisesti.
Miten toimin?
Kommentit (11)
Nouset ylös penkistä etkä suostu istumaan.
T. Aino
No ai kauhistus, nukkumaanko sinä sinne laivalle menit?
Hoh hoijaa, tuotahan se on noilla laivoilla! Minä en lähde enää mistään hinnasta kuunteleen ja katteleen sitä älämölöö ja sikailua noilla paateilla, ei kiitos!
Mua häiritsisi tuollainen vasta siinä puolenyön aikaan, jolloin huomauttaisin asiasta joko häiriköille itselleen, jos uskallan tai laivan infoon.
Kuka hullu noille risteilyille edes menee?! EI sinne kannata mennä jos haluaa nauttia ja huilata reissussa. Mielummin lähden, tosiaan paljon mielummin, jonnekin siistiin kylpylään missä saa rauhassa levätä ja nukkua!
voi luoja :DDE terve! minä olen laivapoliisi! suoraan av-palstalta ja kysyn sieltä neuvoa! joku häiritsee!
Yöllä se häiritsee mutta ei jo nyt.
Menitkö sinne laivalle nukkumaan ja nipottamaan ja miksi jumitat hytissä?
Relaa!
Jos se kuuntelee Cheekiä tai Jenni Vartiaista, upota koko paatti!
Nyt joku kävi sanomassa nnille ett ä musiilko on llijan kovalla! Ja sit se loppu. Soittivat jotain surkeeya rokkia, ja niillä oli tatu ointeja😊
Minä olin silti siinä välissä baarissa ja katselemassa esitystä.
Soita asiakaspalveluun ja kerro tilanteesi