Hermostuin ihastukselleni, kun ei koskaan ehditä nähdä
Laitoin viestin, et vittuako mä edes yritän, että ilmottele sitten, kun tuntuu siltä, että haluat nähdä.
Kovasti pyysi anteeksi ja lupas ilmoitella, kun ehtii töittensä ja harrastuksensa parista nähdä.
Saa nyt sitten nähdä, että kuuluuko ikinä enää mitään.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Miten usein olitte sitten aiemmin nähneet?
Kun ihastukseni oli kesälomalla, näimme lähes joka päivä, jos ei muuten, niin työpaikallani.
Ap
Olisi ehkä kannattanut avata keskustelu asiasta vähän rakentavammin. "Minusta tuntuu ikävältä, kun nähdään niin harvoin." Jos itse saisin otsikon mukaisen viestin, ei paljon tekisi mieli enää nähdä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette olleet yhdessä?
Ei me olla yhdessä. Hengailtu ja joskus pussailtu, mutta ei muuta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo "ihastukseksi" sellaista, jonka kanssa on yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Olisi ehkä kannattanut avata keskustelu asiasta vähän rakentavammin. "Minusta tuntuu ikävältä, kun nähdään niin harvoin." Jos itse saisin otsikon mukaisen viestin, ei paljon tekisi mieli enää nähdä ollenkaan.
No kun kiukutti. :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No tuon purkauksen jälkeen ainakin näet, onko tyyppi oikeasti kiinnostunut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo "ihastukseksi" sellaista, jonka kanssa on yhdessä?
No kuka kiukuttelee liian harvoin näkemisesta jollekin, jonka kanssa ei ole yhdessä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo tuon purkauksen jälkeen ainakin näet, onko tyyppi oikeasti kiinnostunut :D
Kyllä se mun kans viestitteli vielä tuon jälkeenkin. Tuskin siis itteensä otti.
Ap
Kaikki ihmiset ei halua nähdä joka päivä.
Mulle ainakin optimaali olisi 1-3 krt viikossa.
Kerran mulla oli yksi kaukosuhde jossa nähtiin pahimmillaan 1 krt 3 viikossa, se on jo ihan liian vähän, ikävä muodostuu liian kovaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ihastukseni oli kesälomalla, näimme lähes joka päivä, jos ei muuten, niin työpaikallani.
Ap
Miten usein olette nähneet nyt kun ihastus on taas töissä ja kauanko hänen loman loppumisesta on aikaa kulunut?
Jos ette ole yhdessä, vaan kesällä vain hengailleet, niin kuulostaa siltä, että olet rakentanut suhteen mielessäsi vain. Viesti ei sitä kyllä edesauta, mutten tiedä olisiko mikään auttanut. Lähtökohtaisesti jos pitää pelailla, niin ei siitä mitään tule. Suhtaudu niin, että sinulla oli kiva kesäromanssi ja nyt on syksy alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset ei halua nähdä joka päivä.
Mulle ainakin optimaali olisi 1-3 krt viikossa.
Kerran mulla oli yksi kaukosuhde jossa nähtiin pahimmillaan 1 krt 3 viikossa, se on jo ihan liian vähän, ikävä muodostuu liian kovaksi.
No ei olla nähty kertaakaan pian kahteen viikkoon. Viestitelty vain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos ette ole yhdessä, vaan kesällä vain hengailleet, niin kuulostaa siltä, että olet rakentanut suhteen mielessäsi vain. Viesti ei sitä kyllä edesauta, mutten tiedä olisiko mikään auttanut. Lähtökohtaisesti jos pitää pelailla, niin ei siitä mitään tule. Suhtaudu niin, että sinulla oli kiva kesäromanssi ja nyt on syksy alkanut.
En mä ole ajatellut meillä olevan suhdetta. Ihastukseni kyllä myönsi tunteensa mua kohtaan, mutta ei olla tunnettu niin kauaa, että voisi vielä suhdetta miettiä. Haluaisin vain tutustua rauhassa ja katsoa mitä tästä tulee.
Ap
He's not that into you. Löydät parempaa. Itsekin joskus teininä ehdin käydä yhden pojan kanssa vain kerran tai kahdesti treffeillä, ja koko ajan hän viestitteli että pitäisi kyllä nähdä uudestaan, mutta koskaan hänellä ei ollut aikaa. Ehdottelin päiviä ja tekemistä, niin lopulta hän sanoi minua draamakuningattareksi. :D En oikein ymmärtänyt logiikkaa.
Toinen poika ehdotti yksien treffien jälkeen toisia treffejä ja sovittiin aika. Laittauduin ja olin valmis lähtemään, mutta hän oli estänyt minut Wapissa! Kysyin tekstarilla, että mistäs nyt tuulee, niin ei kuulemma jaksakaan lähteä nyt treffeille. Blokkaukseen en saanut vastausta. Sovittiin muka uudet treffit, mutta tiesin, ettei niitä kuitenkaan tule. Ja niin "treffipäivänä" hän blokkasi minut taas, ja laitoin tekstarilla viestin, että olisi sanonut suoraan vain, eiköhän tämä nyt ollut tässä.
Pari vuotta myöhemmin löysin itselleni ihanan miehen, jonka kanssa ei ole ollut mitään ongelmia tapaamisen tai viesteilyn kanssa! Jo alusta tiesin, että tämä mies on oikeasti kiinnostunut, koska halusi järjestää minulle aikaa. Edelleen, vaikka olemme asuneet vuosia yhdessä, laitamme toiselle viestiä työpäivänkin aikana.
Vierailija kirjoitti:
He's not that into you. Löydät parempaa. Itsekin joskus teininä ehdin käydä yhden pojan kanssa vain kerran tai kahdesti treffeillä, ja koko ajan hän viestitteli että pitäisi kyllä nähdä uudestaan, mutta koskaan hänellä ei ollut aikaa. Ehdottelin päiviä ja tekemistä, niin lopulta hän sanoi minua draamakuningattareksi. :D En oikein ymmärtänyt logiikkaa.
Toinen poika ehdotti yksien treffien jälkeen toisia treffejä ja sovittiin aika. Laittauduin ja olin valmis lähtemään, mutta hän oli estänyt minut Wapissa! Kysyin tekstarilla, että mistäs nyt tuulee, niin ei kuulemma jaksakaan lähteä nyt treffeille. Blokkaukseen en saanut vastausta. Sovittiin muka uudet treffit, mutta tiesin, ettei niitä kuitenkaan tule. Ja niin "treffipäivänä" hän blokkasi minut taas, ja laitoin tekstarilla viestin, että olisi sanonut suoraan vain, eiköhän tämä nyt ollut tässä.
Pari vuotta myöhemmin löysin itselleni ihanan miehen, jonka kanssa ei ole ollut mitään ongelmia tapaamisen tai viesteilyn kanssa! Jo alusta tiesin, että tämä mies on oikeasti kiinnostunut, koska halusi järjestää minulle aikaa. Edelleen, vaikka olemme asuneet vuosia yhdessä, laitamme toiselle viestiä työpäivänkin aikana.
Nojoo. Enköhän. Meillä vain on hauskaa yhdessä ja samanlainen huumorintaju. Tiedän kyllä hänen työvuoronsa ja koska hänellä on harrastuksia, ettei se niistä mulle valehtele.
Ap