Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä peppuyhdyntä tuntuu? t. neitsyt

Vierailija
09.08.2018 |

Poikkis ehdotti sitä mulle. Sattuuko se tms?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että nuo kakkateorian kannattajat eivät vain osaa yhtään suhtautua peppuseksiin seksuaalisena tekona eli he keskittyvät alusta alkaen vain siihen että se varmasti tuntuu ikävältä.

Itse ainakin heteromiehenä olen sitä mieltä että se tuntuu ihan hyvältä, varsinkin silloin kun on lähellä orgasmia. Pitää vain olla kiihottunut ja liukastettu.

Vierailija
42/43 |
10.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvälle siis ihanalle. Nyt vanhemmalla iällä oppinut nauttimaan siitä. Se tunne kun esin dildo pimpsassa ja mieheni tulee takaapäin peppuun. En montaa työntöä kestä kun saan tosi ison Oon. Toisin päin tehtynä painan tapin tai sauvan meheeni. Hän laukeaa heti tosi kovaa. Me nautimme kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pitää siitä, että hänellä on esim. anustappi takapuolessaan samalla kun ratsastan hänellä. Itse olen kokeillut peppuseksiä muutaman kerran ottavana osapuolena, mutta ei ollut minun juttuni. Minusta tuntui koko ajan vain siltä että minulla on kakka tulossa. Sormen voin pyllyyni ottaa, mutta en mitään sen isompaa. Muuten olen kyllä hyvin avoin kaikenlaiselle.