alle kuukausi erosta ja ex rakastunut
niin noloja snappejä ja instastoryja...
omistaa uudelle samoja kappaleita kun mulle, ja ex vaimolle...
kaikki vuoden sisällä :D
Kommentit (18)
Miksi ihmeessä seuraat eksäsi somea?
Miksi olet edes seurustellut tuollaisen kanssa?
Mistä sinä tiedät exäsi jutut? Miksi sinä hyvä nainen roikut miehessä? Et voi ikinä saada mielenrauhaa ja onnea itsellesi jos kyyläät miestä. Yritä nyt sius irrottautua menneestä terveellisellä tavalla ja ala elää oma elämääsi.
Ex on nimen omaan ex. Loppu, slut, finito.
Elämä jatkuu, eri suuntiin. Tyhmää kytätä mitä toinen tekee, hänellä on nyt uusi elämä johon sinä et kerta kaikkiaan kuulu. Samoin pitäisi olla sinulla..
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät exäsi jutut? Miksi sinä hyvä nainen roikut miehessä? Et voi ikinä saada mielenrauhaa ja onnea itsellesi jos kyyläät miestä. Yritä nyt sius irrottautua menneestä terveellisellä tavalla ja ala elää oma elämääsi.
siskonsa kertoo,
ja se miksi oli hänen kanssaan, oli hyvä puhumaan ja hurmaamaan... ja kun aikaa kuluu miehestä kuoriutuu tunteeton, itsekäs hapanaama
Tyypillistä käytöstä tietylle miestyypille. Hyppäävät uuteen suhteeseen niin pian kuin mahdollista. Eivät käsittele edellisen eron syitä eivätkä ymmärrä omaa osuuttaan siihen liittyviin syihin. Naiset useammin käyvät eron jälkeen tunne-elämäänsä läpi rikkinäisestä eheämmäksi ennen uutta suhdetta.
Elä omaa elämääsi, ennustan, että tuo miehen uusi suhde hajoaa aikanaan sekin ja tilalle tulee taas uusi ja vähäksi aikaa ihana, hehkuteltava nainen. Mutta kävi miten kävi, jatka omaa elämääsi stalkkaamatta miehesi somepäivityksiä.
Voit sanoa exän siskolle että ex on ex etkä halua kuulla hänestä enää mitään eivätkä hänen asiansa kuulu sinulle eivätkä kiinnosta sinua. Jouduin itse tekemään niin yhteisille tuttavillemme ja tehosi hyvin kun oli tarpeeksi jämäkkä, ei tarvinnut kahdesti sanoa. Jos siskon kanssa ei ole muuta yhteistä kun exän asioista juoruilu onko häntäkään syytä pitää kelkassa mukana?
Tietenkin äijällä uusi! Tämähän on niin nähty, ei äijät osaa olla yhtään yksin, aina pitää olla eukko perseen juuressa! Ei mikään yllätys siis jos nyt jo "rakastunut". Elä omaa elämääsi, mitä sitä eksää enää edes seuraat somessa tai missään muuallakaan!
hauskaa odottaa koska muutta naisen luokse olisi 5 asunto vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä käytöstä tietylle miestyypille. Hyppäävät uuteen suhteeseen niin pian kuin mahdollista. Eivät käsittele edellisen eron syitä eivätkä ymmärrä omaa osuuttaan siihen liittyviin syihin. Naiset useammin käyvät eron jälkeen tunne-elämäänsä läpi rikkinäisestä eheämmäksi ennen uutta suhdetta.
Elä omaa elämääsi, ennustan, että tuo miehen uusi suhde hajoaa aikanaan sekin ja tilalle tulee taas uusi ja vähäksi aikaa ihana, hehkuteltava nainen. Mutta kävi miten kävi, jatka omaa elämääsi stalkkaamatta miehesi somepäivityksiä.
Ja naistyypeille. Mulla on tollanen exä, joka hyppäs heti uuteen suhteeseen. Vuoden päästä erosta oli jo naimisissakin.
Tietynlainen ihminen ei näe vikoja itsessään, vaan ajattelee kaiken olevan muiden syytä. Hän ajattelee, että edellinen suhde kariutui, koska puoliso oli kiin viallinen. Nyt on helppo rakastua uudestaan, kun luulee läytäneensä paremman. Kohta alkaa kuitenkin uudestakin paljastua vikoja ja miesparka kokee, että häntä on taas huijattu.
Vierailija kirjoitti:
niin noloja snappejä ja instastoryja...
omistaa uudelle samoja kappaleita kun mulle, ja ex vaimolle...
kaikki vuoden sisällä :D
Eli sä olet vuoden sisällä kolmas exälles. Harmittiko sillon kun tapasit kyseisen tyypin heti eron jälkeen ja omisti exänsä biisit sulle.
Vierailija kirjoitti:
No naiset toimii samanlailla ja ehkä raaemmin. Oma muija kun otti eron, niin se oli käsitellyt eroa yli vuoden yksinään ja kun oli valmis, niin anto sen kuoliniskun. Käsitteli omat tunteensa nolliin ja sitten olikin jo kuukauden päästä uusi kainalossa, kun minä käsittelin shokkiani.
kuulosa mun veljeltä. av(i)ovaimot on vaihtunut useasti 5-vuoden sisällä.. onneksi edellinen jäi mun ystävksi muut "menetin" sekä heidän perheet jotka oli myös mulle läheisiä
ei sitten kestänyt, mutta taas uusi...
ap
Toistaa itseään ja illuusioitaan, ei jää varmaan viimeiseksi. Ole onnellinen että pääsit eroon. Näitä miehiä riittää kiertoon.
en yhtään ihmettele, miksi ex vaimonsa oli ihan rikki.. jätkä on ihan mulkku, harmi vaan kun perheensä on ihana