Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustaako kukaan laittavansa siteitä tai käsipaperia WC-pönttöön?

Kuka tunnustaa?
09.08.2018 |

Mua ihmetyttää aina yleisissä veskeissä nämä laput, joissa kissankokoisin kirjaimin opastetaan, että ”EI siteitä ja käsipaperia WC-pyttyyn!!!” Siis ei kai kukaan niin pönttö voi olla, että niitä sinne laittaisi?!

Keitä varten näitä lappuja oikein ripustellaan? Tunnustaako joku tunkeneensa pyttyyn jotain sinne kuulumatonta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisia pönttöjä on itse asiassa aika paljon. Käypä joskus vierailulla vedenpuhdistamolla. Saattaisit yllättyä mitä jotkut pöntöt pönttöön tunkee.

Vierailija
2/10 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai joku on niin tyhmä. Toiset ehkä niin mulkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005020803.html

Siteet ovat vielä pientä...

Vierailija
4/10 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Kiva käydä aukomas viemäreitä, jotka on täynnä siteitä, tamponeja ja kortsuja.

Putkinainen

Vierailija
5/10 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat yliarvioida ihmisiä aika pahasti.

Vierailija
6/10 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon useamman kerran laittanut epähuomiossa käsipaperia pönttöön roskiksen sijaan. Sori.

Vierailija
7/10 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitän tamppoonit aina wc pyttyy vaikka ei saisi. Eipä oo tukkoo menny.

Vierailija
8/10 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita. Kiva käydä aukomas viemäreitä, jotka on täynnä siteitä, tamponeja ja kortsuja.

Putkinainen

Nyt olis kiva kuulla joltakin siteensä pönttöön tunkevalta, miksi se pitää laittaa just pönttöön, eikä siihen roskikseen, joka on siinä vieressä. Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija
9/10 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä asiakas kävi vessassa paskalla ja peitti tuotoksensa käsipapereilla. Ehkä ei osannut vetää vessaa? Muuta selitystä en keksi. Hätätilassa olen joskus pyyhkinyt käsipaperiin niin, että olen repinyt siitä pieniä paloja (tiedän kyllä että niissä on pidemmät kuidut, eikä hajoa veteen yhtä helposti kuin vessapaperi).

Vierailija
10/10 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä asiakas kävi vessassa paskalla ja peitti tuotoksensa käsipapereilla. Ehkä ei osannut vetää vessaa? Muuta selitystä en keksi. Hätätilassa olen joskus pyyhkinyt käsipaperiin niin, että olen repinyt siitä pieniä paloja (tiedän kyllä että niissä on pidemmät kuidut, eikä hajoa veteen yhtä helposti kuin vessapaperi).

No hyi helvata tuota paskan peittelijää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän