Jasper Pääkkösen uudet hampaat
Kommentit (49)
Amerikassa asuvalla sisarellani on kuoret, vaikka on kotirouva.
Miehensä maksoi hampaat ja uudet rinnat. Mies on urakoitsija.
Myös miehellä ja pojalla on kauniit hampaat.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko sillä tollaset siinä leffassakin? Jos Simpsoneista tehtäisiin leffa oikeilla näyttelijöillä niin olisiko sillä Cletus-juntillakin valkoiset hampaat?
Jasper voisi näytellä Cletusta live action Simpsoneissa.
Mä katsoin jo aiemmin BlackKklansman leffan tiimoilta otetusta kuvista, että on tainnut Pääkkösen poika saada Hollywood-hampaat. Siitä en tiedä, onko nuo valkoiset legot hänellä myös itse leffassa, mutta uskottavampana tarinan kannalta pitäisin jos ei olisi. En usko, että 60-70 luvuilla punaniskojen keskuudessa oli edes hammasharjat suuressa suosiossa, valkaistuista ja tasoitetuista purukalustoista nyt puhumattakaan. 😂
Vela -72 kirjoitti:
Mä katsoin jo aiemmin BlackKklansman leffan tiimoilta otetusta kuvista, että on tainnut Pääkkösen poika saada Hollywood-hampaat. Siitä en tiedä, onko nuo valkoiset legot hänellä myös itse leffassa, mutta uskottavampana tarinan kannalta pitäisin jos ei olisi. En usko, että 60-70 luvuilla punaniskojen keskuudessa oli edes hammasharjat suuressa suosiossa, valkaistuista ja tasoitetuista purukalustoista nyt puhumattakaan. 😂
Joskus on huvittanut nämä kuorihampaat jostain kaukaisista menneistä ajoista kertovista historiallisissa leffoissa tai draamasarjoissa. Jotain ristiretkien ajan ritareita vaikka, jotka ei ole varmaan hammasharjaa nähneetkään, mutta säihkyvän valkoiset, virheettömät hampaat kaikilla...
Pääkkösen pitäisi panostaa myös tuohon hiusrajaansa, jos aikoo Hollywoodissa pärjätä.
meni poika tekemään itsestään tusinatuotteen
Eikös jasper sakuna sössöttäny älyttömästi? Auttaisiko uudet hampsut siihenkin....
Oli kyllä järkyt tekarit. Varmaan laminaatit, olisko pakotettu laittamaan. Naisten pitää antaa leikkauttaa silmäluomet, jo nuoret näytää kummalliselta. Tulee mieleen se ruotsalainen Kalifornian vaimot, outoja leikattuja kireitä suita, ei liiku posket. Tai se suom. Hottiksista se yks poika, jolla on ne törröhuulet.