Parhaat täytteet itsetehtyyn kasvispizzaan?
Kommentit (35)
Oliivit, jalapenot, pepperonipippurit, säilötytpaprikat, basilika, kirsikkatomaatit, sipuli, valkosipuli
Herkkiksii, paapparikaa, tomattia, sipulaa, oliviaa ja motsarellia.
Vierailija kirjoitti:
No tää nyt ei enää ole kasvispizza.
Kuulostaa hyvältä. Miten sitten noi juurekset (esim porkkana) ja kasvikset (esim kesäkurpitsa), toimisko ne jotenkin ja miten niitä pitäis käsitellä ennen pizzaan laittoa? Esim kesäkurpitsa on musta tosi mautonta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tää nyt ei enää ole kasvispizza.
Siis miten niin?
Jos juusto sallitaan: Tomaattikastike, valkosipuli, ananas, aurajuusto, puolikuivattu tomaatti ja tuore rucola. Ananas-aurajuuston liiton voittanutta ei pizzamaailmassa ole.
Oma lemppari on punajuuri, kaveriksi joku suolainen juusto ja vaikka pinjansiemeniä. Ehkä myös rucola.
Aurinkokuivattu tomaatti, oliivit, herkkusieni, artisokka, paprika, eri sipulit, tuoreet yrtit
Aurinkokuivattu tomaatti, paprika, kirsikkatomaatti, valkosipuli, sipuli ja paljon juustoa (ellei vegaaniperhe).
Lyhyessä ajassa tehtyjen ketjujen perusteella kannabis...
Muuten en osaa auttaa, olen tässä asiassa Ron Swanson -linjalla
Joo, tarkoitus on siis tehdä kasvispizzaa, ei vegaanipizzaa. Punajuuri, feta ja rucola kuulostaa aika hyvältä yhdistelmältä.
Ap
Munakoiso esikypsenneettynä ja marinoituna. Lisäksi kirsikkatomaatti, punasipuli ja rucola.
Mun all-time-favorite jo edesmenneessä lähipizzeriassa oli pesto, feta, sipuli, paprika. Nam. Pesto siis tomaattisoosin tilalla.
Paistinpannulle öljyä, tacopohja ja siihen täytteet. Sen voi kääriä wrapiksi ja syödä käsin.
Mustatorvisieniä ja sinihomejuustoa! Aivan täydellinen liitto, vielä sipulirenkaita siihen. Vielä ei valitettavasti mustatorvien aika...
Vierailija kirjoitti:
sipuli, paprika, kirsikkatomaatin viipaleet, mustat oliivit ohuina siivuina (ja feta)
miksi muka ei esim tuore-herkkusieni viipaleina?
Mun aitoo iitaalialaise pizza laiteta mozzarella, tomatioso, olivioso, sipulioso ja herkusienisioso.
sipuli, paprika, kirsikkatomaatin viipaleet, mustat oliivit ohuina siivuina (ja feta)