JUURI NYT Muumimukit kuumensivat tunteita kauppakeskuksen ovella Oulussa
JUURI NYT
Muumimukit kuumensivat tunteita kauppakeskuksen ovella Oulussa
– ”Ymmärrän, että harmittaa”
Kommentit (15)
”Sisälle kauppakeskukseen vie kaksi vierekkäistä ovea. Epäselvyyttä syntyi siitä, kumman oven vartijan kuuluisi aukaista ensin.
– Siinä on jotkut jonottajat ollut näreissään, koska juuri toinen ovi on avattu ensin, eikä se minkä takana he ovat olleet jonottamassa.”
EI LUOJA! 😂
Hmmh ois pitäny ostaa ja myydä eteenpäin.
Jaaha, ensin siis avattu "tavallinen" ovi, sen jälkeen vasta automaattiovet, veikkaan. Ja ihmiset olleet niiden automaattiovien takana...
Vierailija kirjoitti:
Ammattitaidottomuutta. Toimittajalta siis. Kempeleessähän tuo Zeppelin on eikä Oulussa.
Ei kukaan kato tiiä mikä on Kempele, niin helpompi puhua Oulusta. Ainakin toimittajien mielestä. Kun Kiiminki ei vielä ollut Oulua sielläkin tapahtuneista asioista puhuttiin, että "Oulussa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattitaidottomuutta. Toimittajalta siis. Kempeleessähän tuo Zeppelin on eikä Oulussa.
Ei kukaan kato tiiä mikä on Kempele, niin helpompi puhua Oulusta. Ainakin toimittajien mielestä. Kun Kiiminki ei vielä ollut Oulua sielläkin tapahtuneista asioista puhuttiin, että "Oulussa".
Mutta kempeleläiset haluavat itse korostaa olevansa nimenomaan kempeleläisiä eikä oululaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kempeleläiset haluavat itse korostaa olevansa nimenomaan kempeleläisiä eikä oululaisia.
Mitä väliä, samaa rupusakkia
Voin vaan kuvitella tuon ryysiksen. Olin aikoinaan myyjänä ja jouluaaton jälkeen tuli joulusuklaat alennukseen, tästä oli mainostettu etukäteen.
Kun menin aamulla avaamaan ovet, niin näin ovien takana aivan helvetillisen väkimäärän. Hyvä ettei jalkoihin jäänyt kun avasin ovet, sellainen ihmismassa työntyi välittömästi sisään.
Ja hetken aikaa karkkiosasto kuhisi kuin termiittilaumassa, kun porukka tappeli alennussuklaasta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on hulluja.
Naiset?
Näin kolme jonoa: Lommilassa Espoossa, Sellossa kaksi: pop-up ja liikkeen jonon.
Kaikissa niistä oli miehiä. Paljon. 35-40 prossaa. Lienivätkö siellä vaimojensa/tyttiksiensä asioilla, mutta yhtäkaikki: miehiä jonotti mukeja ja paljon!
Ainakin Ilta-Sanomiin ja Iltalehteen on avautuneet sekä miehet että naiset. Huuto.netin trokarit näkyy olevan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Voin vaan kuvitella tuon ryysiksen. Olin aikoinaan myyjänä ja jouluaaton jälkeen tuli joulusuklaat alennukseen, tästä oli mainostettu etukäteen.
Kun menin aamulla avaamaan ovet, niin näin ovien takana aivan helvetillisen väkimäärän. Hyvä ettei jalkoihin jäänyt kun avasin ovet, sellainen ihmismassa työntyi välittömästi sisään.
Ja hetken aikaa karkkiosasto kuhisi kuin termiittilaumassa, kun porukka tappeli alennussuklaasta.
Muistan itse yhden jouluaaton, kun olin menossa Citymarkettiin ostamaan jotain puuttuvaa elintarviketta. Ajattelin, että ei varmasti enää aattona ole yhtä kova ryysis, kuin ennen joulua. Osa leluista oli -30% alessa (mikä mielestäni ei edes ole iso ale) ja kauppa oli täynnä mammoja ja mummoja hanstraamassa leluja. Menivät ihan kyynärpäätaktiikalla ja pahimmat nappasivat leluja toisten kärryistä.
Poistuin kaupasta ja menin R-kioskille. Jonossakin nuo naiset tönivät, kun yritin pujotella pois kaupasta.
Oliko se Kempele josta saa niitä ilmaisia asuntojakin?
Eikös siellä Kempeleellä ollut se perhesurma muutama vuosi sitten?