Vannoit bomberin nimeen. Se kun on luottovaatteesi. Kuitenkin kohta käytät jo tällaista. Miksi?
Kommentit (33)
Kuka ääliö sanoo että joku on luottovaate? Muoti vaihtuu, niin entinen lentää uffin laatikkoon ja uusi tulee tilalle.
Uusnatsi-takki vaihtuu juntti-tuulitakkiin. Ei teilläkään hyvin mene.
Bomberit oli ja meni jo pari vuotta sitten. he joille muoti on tärkeää tietysti juoksevat muotivirtausten perässä. Muoti myös luo myös halvempaan tuotantoon trendit.
En käytä muotivaatteita, mutta ei ole minulta pois, että jotkut käyttävät.
hyvät hyssykät miten rumia,olivat silloin aj ovat nyt! Yökk!
Iltasanomat kertoo näitä juttujaan aina vuoden sen jälkeen, kun muodinedelläkävijät ne ovat pukeneet.
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat kertoo näitä juttujaan aina vuoden sen jälkeen, kun muodinedelläkävijät ne ovat pukeneet.
Naapurin mummo ollut edelläkävijä jo 20 vuotta 😂
Mulla eikoskaan ole ollut bomberis, edes kasarilla, mutta en kyllä ynmärrä, miksei ihmisen suosikki- tai luotto aste saisi vaihtua aina silloin tällöin. Ajattelisin jopa, että sen kuuluu vaihtua parin vuoden välein.
Oon tosin myös eri mieltä tuon lehtijutun kanssa siitä, että ei parkatakkeja oli mitenkään vältelty tässä ysärin jälkeen. Ovat erittäin suosittuja urheilullisen ja ulkoiluvastteita käyttävän kansanosan keskuudessa, ja koko ajan niitä on ollut katumuotimallistoissakin.
Mulla on jo tuollainen, lämmittää pyllyä paremmin kuin bomberi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin mummo ollut edelläkävijä jo 20 vuotta 😂
Jep. Usein muodit ovat sellaisia joita joku toteuttaa koko ikänsä, koska on mieltynyt.
Tämän päivän pultsareilla on päällään huomisen muoti. Laittakaapa merkille.
Minun syystakkini ei ole bomber eikä tuo kamala tuulitakki. Käytän polvipituista trenssiä, jossa on vyö. Se on mielestäni kaunein takki syksyyn.
No en kyllä aio ostaa moista. Mulla on joku viis bomberia ja kyllä alan niitä käyttämään heti kun ilmat viilenee. Tänä kesänä ei oo vielä tarttenu käyttääkään mikä on todella outoa. Yleensä vedän koko kesän bomber päällä kun on niin kylmää.
Vierailija kirjoitti:
Minun syystakkini ei ole bomber eikä tuo kamala tuulitakki. Käytän polvipituista trenssiä, jossa on vyö. Se on mielestäni kaunein takki syksyyn.
Useimmat ihmiset eivät muodin mukaan menekään vaan omien mieltymysten. No toisaalta taas joillekin se muodin mukaan meno on kai se mieltymys🤔
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä aio ostaa moista. Mulla on joku viis bomberia ja kyllä alan niitä käyttämään heti kun ilmat viilenee. Tänä kesänä ei oo vielä tarttenu käyttääkään mikä on todella outoa. Yleensä vedän koko kesän bomber päällä kun on niin kylmää.
Onks sulla maastohousut, maiharit ja kalju nuppi?
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Viimeiksi kun näin vanhan liiton puliukon (ei mitään narkkia) hänellä oli päällään ruskeat sammarit henkseleineen. Lenkkarit jalassa. En muista yläosaa.
Mikäs siinä, sammarit on hienot.
Enpä ole bomberia käyttänyt, näyttää karseelta yläpainotteisen kroppani ja lyhyen kaulani kanssa :D toppaversion linkin takkityylistä ostin kirpparilta jo pari vuotta sitten, neonpinkkinä ja aitona kasarivaatteena. Oon saanut sekä ihasteluita että kauhisteluita, mutta itse oon rakastanut takkia ja ensi talvena lienen tosi in.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Viimeiksi kun näin vanhan liiton puliukon (ei mitään narkkia) hänellä oli päällään ruskeat sammarit henkseleineen. Lenkkarit jalassa. En muista yläosaa.
Mikäs siinä, sammarit on hienot.
Eikös sametti ole nyt muotia? Miksei saa seurata muotia? Mikä siinä on niin kauheaa? Itse ainakin teininä hurahdin kaikkeen uuteen. Muutenkin vaihtelun tarve sopi muodin sykliin.
Kaikista kauhein oli se pitkä bomberi, mitä kaupoissa oli viime talvena ja sitä edellisenä. Se venytetty malli.
Hahaa, mulla on tollanen aito urheilubrändin pusakka ysäriltä. Onneksi säästin.
Mulla oli 9-vuotiaana 90-l alkupuolella pinkki satiinibomberi lintuaiheisella aplikoinnilla ja mustat leggarit. Naapurin juoppoakka kysyi, onko pimu lähdössä bilettämään.
Miten niin kohta? Eikös tuo ole koko ajan ollut jokaisen suomalaisen luottovaate?