Aion ostaa Hymy-lehden koska siinä on
Johanna Tukiaisen haastattelu. Kävin pitkästä aikaa eilen hänen somessa.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on ehkä Suomen pilkatuin ihminen niin hienosti jaksaa ja uskaltaa puhua Jeesuksesta.
Tuo juuri sitä kaivattua uskottavuutta ja arvokkuutta skandaalien ryvettämään kristinuskoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on ehkä Suomen pilkatuin ihminen niin hienosti jaksaa ja uskaltaa puhua Jeesuksesta.
Tuo juuri sitä kaivattua uskottavuutta ja arvokkuutta skandaalien ryvettämään kristinuskoon
Mitkä skandaalit? En yhtään tiedä, mikä olisi uskoni ryvettänyt. Taidat olla joku katkera ateisti tai muslimi?
Juuri tällaista tarvitaan. Osoituksia Jumalan voimasta kuinka ihminen muuttuu tullessaan uskoon.
Uskooko uskovainen, että Johanna on käynyt taivaassa ja helvetissä, hänen kuvauksiinsa näistä paikoista, ja kuinka hänen sisarensa on arkkienkelinä Jeesuksen kaverina?
Uskooko uskovainen Johannan kielelläpuhumiseen?
Lisää kysymyksiä sitten kun olette vastanneet näihin.
Voi Tuksu. Nyt vähän liian läpinäkyvää, tehdä itse viesti ja vastailla siihen itse.
Sinulle toivotan Jumalan siunausta ja kaikkea hyvää nyt kuitenkin.
En ole tuksu vaan eräs uskovainen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko uskovainen, että Johanna on käynyt taivaassa ja helvetissä, hänen kuvauksiinsa näistä paikoista, ja kuinka hänen sisarensa on arkkienkelinä Jeesuksen kaverina?
Uskooko uskovainen Johannan kielelläpuhumiseen?
Lisää kysymyksiä sitten kun olette vastanneet näihin.
Tää uskovainen on taipuvainen uskomaan,että Johanna Tukiainen on armahdettu syntinen siinä missä me muutkin. Ja mieleltään sairas. Suhtaudin noihin juttuihin todella varauksella.
Minä taas uskon että on käynyt taivaassa ja helvetissä. Ei olisi ainoa ihminen maailmassa jolla siitä kokemuksia.
Kielillä puhuminen on hyvin yleistä esim helluntalaisilla....
Repesin niille sen synttärikuville missä se oli naama norsunvitulla kun kourallinen vaivautui paikalle :DD
Joo YouTubesta löytyy paljon videoita joissa ihmiset kertovat käyneensä taivaassa ja / tai helvetissä. Eivät ole enää ateisteja eivätkä pelkää kuolemaa