Tilasin 1600 euron seksinuken. Mielipiteitä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Tuolla rahalla saa oikeata naista aika monta kertaa.
Ei välttis aina silloin, kun mieli tekee.
Arguing with holes. Seksileluja käyttävä nainen, rohkea ja nykyaikainen. Vastaavia käyttävä mies, surkea runkkari joka ei ikinä tule saamaan naista.
Vierailija kirjoitti:
Arguing with holes. Seksileluja käyttävä nainen, rohkea ja nykyaikainen. Vastaavia käyttävä mies, surkea runkkari joka ei ikinä tule saamaan naista.
Ei mielestäni ihan verrannollinen vibraattoreita tms. käyttävään naiseen. Jos kyseessä olisi se 80e Fleshlight niin olisi suoraan verrattavissa mutta tuo nukke on ensinnäkin ihan eri hintaluokassa ja toiseksi väittäisin että nuken tilaaja haluaa muodostaa nukkeen jonkunlaisen "parisuhteen" silittämällä sitä, puhumalla sille, pukemalla sen tilanteeseen sopiviin vaatteisiin ja joskus jopa kokkaamalla sille tai ottamalla sen viereen katsomaan telkkaria. Eli korvaamaan sen syystä taikka toisesta puuttuvan parisuhteen jota kaipaisi mutta ei pysty saavuttamaan...
Toki sama varmaankin useammilla naisilla tuon hintaluokan nuken omistajista...
Voin toki olla väärässäkin yleistäessäni mutta suunnilleen näin itse asiaa ajattelin kun nuken hankkimista harkitsin ennenkuin onnistuin hyvän parisuhteen muodostuksessa.
Ja olen siis 3-kymppinen mies.
Seksinukke on todella jees ja tuollainen luksushintainen varmaan aika huikea. Peseminen tietysti vähän rasittavaa jos heität satsit nuken sisään jne mutta hiton hauskaa sulla tulee olemaan. Itselläni oli sinkkuaikana muutaman kympin hintainen pumpattava barbara ja sekin oli hiton hyvää viihdettä. Itse asiassa niitä oli kaksi koska ensimmäinen meni rikki ja toisen vastaavan vielä ehdin hommata ennen kuin jouduin parisuhteeseen jossa siitä pitikin sitten luopua.
Älä vie sitä sitten saunaan. Ei muuta mut naapurit voi ihmetellä, kenen torsoa se kantaa tuolla pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla rahalla saa oikeata naista aika monta kertaa.
No ei kyllä saa jos koko hoidon haluaa eettisesti ja ilman laittomuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Seksinukke on todella jees ja tuollainen luksushintainen varmaan aika huikea. Peseminen tietysti vähän rasittavaa jos heität satsit nuken sisään jne mutta hiton hauskaa sulla tulee olemaan. Itselläni oli sinkkuaikana muutaman kympin hintainen pumpattava barbara ja sekin oli hiton hyvää viihdettä. Itse asiassa niitä oli kaksi koska ensimmäinen meni rikki ja toisen vastaavan vielä ehdin hommata ennen kuin jouduin parisuhteeseen jossa siitä pitikin sitten luopua.
Siis että ihan "jouduit parisuhteeseen", as in, sut pakotettiin uhkaamalla tjsp.?
Vierailija kirjoitti:
No aikamoinen turn-off olisi jos deittikumppanin kaapista löytyisi seksinukke.
Senpä takia se onkin parempi kuin sinä. Seksiä saa silloin kun itse haluaa eikä tartte kuunnella läpinäkyviä tekosyitä viikosta toiseen. Sitten jos sen "parisuhteen" haluaa niin hommaa vaan itsensä friendzoneen parhaaksi ystäväksi jollekin naiselle eikä koskaan kerro nukesta.
Vierailija kirjoitti:
Minne sä piilotat sen nuken kun sun äiti tulee kylään?
Tai oikeastaan: minne sä piilotat sen nuken kun sun äiti siivoaa sun huonetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis että ihan "jouduit parisuhteeseen", as in, sut pakotettiin uhkaamalla tjsp.?
Parisuhteeseenhan mies joutuu kun nainen onnistuu hämäämään erilaisilla naisellisilla keinoilla - harvoin kai sentään uhkaamalla, yleensä kyseessä lienee hienovarainen huijaus jossa syöttinä on seksi ja muu ihana, totuus parisuhteesta paljastuu sitten myöhemmin. Siis se että seksiä ei ole eikä paljon muutakaan ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseenhan mies joutuu kun nainen onnistuu hämäämään erilaisilla naisellisilla keinoilla - harvoin kai sentään uhkaamalla, yleensä kyseessä lienee hienovarainen huijaus jossa syöttinä on seksi ja muu ihana, totuus parisuhteesta paljastuu sitten myöhemmin. Siis se että seksiä ei ole eikä paljon muutakaan ihanaa.
No tuon selityksen voin hyväksyä tiettyyn pisteeseen asti.
:D