Tilasin 1600 euron seksinuken. Mielipiteitä?
Kommentit (32)
Miksi meillä pitäisi olla jokin mielipide asiasta? Et sä sitä meille tilannut.
60€ olis vaan maksanu hyvä tekopillu.
Minkä mukaan olet tehnyt kuoletuslaskennat investoinnille? Ravintolaillallisten mukaan vai kahvien?
Aika halpa. Parhaat nuket maksavat noin kymppitonnin.
Ihanaa, että sinulla on lopultakin nainen, joka haluaa sinut!
Aito opiskelija maksaa 50€ kerta et kannattiko?
Onhan tuo halvempaa kuin pitää tyttöystävää...
Pääset sinäkin nyt kerrankin astumaan.
Voitko vähän kertoa mikä nukessa maksaa? Siis niinkuin onko siinä jotain toimintoja? Plussaa ainakin se ettei varmasti pihtaa.
Ainakaan ei nalkuta. Tai mistä minä tiedän, vaikka niissä olisikin sellainen toiminto.
Tuolla rahalla saa oikeata naista aika monta kertaa.
No kun kysyit mielipidettäni, niin minun mielipide on: jos aidosti olet kiinnostunut ja rakastat ihmistä, sinulla on empatiakykyä etkä menisi hyötymismielessä ja seksi edellä, on mahdollisuus että harrastatte myös sitä seksiä. Sellaista seksiä, mikä on aitoa hyvää vuorovaikutusta toisen ihmisen kanssa ja parempaa kuin nukke.
Vierailija kirjoitti:
Aika halpa. Parhaat nuket maksavat noin kymppitonnin.
Ihanaa, että sinulla on lopultakin nainen, joka haluaa sinut!
No eihän se halua, mutta ei pääse karkuunkaan.
Minne sä piilotat sen nuken kun sun äiti tulee kylään?
Lapsi leikkii nukella. Aikuisilla on ihmissuhteita.
No aikamoinen turn-off olisi jos deittikumppanin kaapista löytyisi seksinukke.
Voitko lainata satasen kuukauden korottomalla maksuajalla?
Vierailija kirjoitti:
No kun kysyit mielipidettäni, niin minun mielipide on: jos aidosti olet kiinnostunut ja rakastat ihmistä, sinulla on empatiakykyä etkä menisi hyötymismielessä ja seksi edellä, on mahdollisuus että harrastatte myös sitä seksiä. Sellaista seksiä, mikä on aitoa hyvää vuorovaikutusta toisen ihmisen kanssa ja parempaa kuin nukke.
ps. en pysty kuitenkaan tuomitsemaan sinua! Tuollaiset kuvaamani suhteet on varmaankin harvinaisia nykyään? Ei minullakaan sellaista ole mutta olisihan se varmaan mukava. Ja itsestä pitää huolehtia myös, ja asioistaan.
Oikeesti xD?