Saako harkinnanvaraisella toimeentulotuella ostetut laitteet myydä tori.fi:ssä
Jos ovat uusia ja käyttämättömiä kolmen vuoden takuulla?
Kommentit (60)
Aina kun käy ostamassa jonkin tuotteen kaupungin vuokratalosta tietää, kenen rahoilla se on ostettu. Tori on puolillaan näitä. Niitä sitten työssä käyvät ostavat kun rahat ei riitä uuteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi myyt, jos olet niihin tukea saanut? Oletko joku huijari? Väärinkäytät mun veroeuroja? Ilmiannan sut!
Jos ilmiannat syytömän niin siitä seuraa sinulle hankaluuksia. Mieti kahdesti ;)
Romanit ainakin myy, niillä toki onkin kulttuurissa että esim. Kun muuttavat niin vanhat tavarat ei voi tulla uuteen kotiin ja sit ne saa taas sosiaalitoimistosta rahaa huonekaluihin 😏
Artisti maksaa ja luuseri ostaa. Just just.
Perus muiden verorahoilla elävä koijari, joka ei tee muuta kuin miettii erilaisia kusetuskeinoja. Just tollasia ootte.
Täällä jo tuomitaan ap joka luultavati kysyy asiasta ihan vaan yleisellä taolla. Luulen, että tuo on ihan yleistä
Vierailija kirjoitti:
S:tanan huijari!!!!!
Kuka?
Tottakai saat. Sinun laitteitasihan ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun käy ostamassa jonkin tuotteen kaupungin vuokratalosta tietää, kenen rahoilla se on ostettu. Tori on puolillaan näitä. Niitä sitten työssä käyvät ostavat kun rahat ei riitä uuteen.
Eli kaikki hyötyy ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki hyötyy ;)
Sitä juuri tarkoitin. Saan uudet lastentarvikkeet puoli-ilmaiseksi ja muut ihmettelevät, millä rahalla :). Myyn sitten taas eteenpäin - yleensä vielä kalliimmalla kuin mitä itse maksoin.
Vierailija kirjoitti:
Just tollasia on toimeentulotuen saajat. Pelkkiä kusettajia. Mutta ei se mitään, minä maksan!
Hyvä.
Arka aihe näyttää olevan. Onko tuotteen myynti muka kielletty päätöksessä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, kiinni jäät.
Perustele
Uskomatonta, jollekin tulee uutena asiana että näitä myydään! On myyty niin kauan kuin toimeentulotuki on ollut olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, jollekin tulee uutena asiana että näitä myydään! On myyty niin kauan kuin toimeentulotuki on ollut olemassa.
Aivan😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, kiinni jäät.
Pakat. Kaverini myi uuden astianpesukoneen jonka maksoi sossu. Ei tullut vaikeuksia
Ei jumalauta, maksaako sossu joillekin astianpesukoneen? Voi perkeleen perkele, jos on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, kiinni jäät.
Pakat. Kaverini myi uuden astianpesukoneen jonka maksoi sossu. Ei tullut vaikeuksia
Tässäkään en näe järkeä. Jos tiskikoneelle oli tarvetta niin miksi teki sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, kiinni jäät.
Enpä ole koskaan aiemmin kuullut, että sossu maksaisi astianpesukoneita yhtään kenellekään. Kuten jokainen tietää, edes pyykinpesukoneeseen ei saa avustusta ellei ole useampaa lasta perheessä ja kuivausrumpua on turha pyytää.
Just tollasia on toimeentulotuen saajat. Pelkkiä kusettajia. Mutta ei se mitään, minä maksan!