Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minussa on vikana

Vierailija
08.08.2018 |

Ollaan tunnettu nykyisen miehen kanssa nyt muutama kuukausi. "Alussa" seksiä oli paljon ja mies oikein jumaloi minua, miten täydellinen vartalo ja miten hän on saanut näin kauniin naisen ym. Hän sanoi että on ihanaa kun tykkään "touhuilla" paljon, että on aina halunnut tällaisen naisen.
Nykyäänkin mies kehuu vielä paljon ja hemmottelee kukilla ja kynttilöillä ja ruualla mutta seksiä ei saa. Hän laittelee töistä viestiä että "voitasko tänään vähän.." ym mutta kun tulee kotiin alkaa tekemään kaikkea muuta ja välttelee selvästi seksiä. En ole saanut varmaan 2viikkoon. Välillä se tulee takaapäin halaamaan ja hänellä seisoo, hän puhuu vähän tuhmia, mutta kun kosken häneen tai koitan suudella kiihkeästi tai ehdotan jotain siihenpäin viittaavaa, mies alkaa heti että ainiin piti tehdä sitä ja tuota ja sitten lähtee. Tänäänkin kävi noin ja kun aloin heittämään housuja, mies sanoi että anna olla nyt, kun pitää mennä levittämään ne pyykit. (ihan kun ei olisi kerennyt myöhemmin)
Ykspäivä mies hoiteli minut pelkästään leluilla, ja sanoi jälkeenpäin että teki sen siksi etten jättäisi sitä kun hän ei jaksa itse mitään.
On tullut sellainen olo että en kelpaa enää tai en tunnu hyvälle tms. Mitä teen?
Mies on siis muuten tosi ihana, kokkailee, siivoaa apuna, yllättää kukilla usein, on aina iloinen ja saa minut hyvälle tuulelle. Voisikohan se olla jättämässä minua, muttei uskalla sanoa? Tosi turhauttavaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelmaa, hänellä kyllä seisoo, mutta ei vain halua. Eikä ole rekkakuski. Firmaa en viitsi sanoa missä on, mutta talorakennuksilla. Mutta sekään tuskin vaikuttaa haluaako vai ei, kun siellä on alusta asti ollut töissä.

Mies on kyllä puhunut että haluaisi edes yhden lapsen ja pelkää ettei kohta enää voi saada. (Vaikkei ole vielä edes kovin vanha)Entiedä stressaako se. Olen sanonut että minä en halua vielä, koska haluan vielä opiskella ennen lapsia.

Ap

Jos on stressiä / rahahuolia / edellinen tyttöystävä raskaana tms niin oikeesti voi olla että hyvinkin seisoo housuissa mutta ei kykene pitämään erektiota loppuun asti (tai ainakin pelkää et niin voi käydä).

Tässä kohtaa nainen pääsee kuitenkin helpommalla, jos ei ihan viimeisen päälle haluta niin voi silti antaa seksiä, eikä vaan itse tule, ja mies voi aika kauankin olla tajuamatta, että naisella on seksin kanssa joku ongelma.

Vierailija
22/22 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minä. Haluan aina ajatuksen tasolla, laitan vihjailevia viestejä, mutta kun pitäisi oikeasti alkaa hommiin, tulee sellainen "nääh"-olo. Ettei jaksakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän