Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erota vai jatkaa?

Mamma
08.08.2018 |

Taustaa, olemme olleet mieheni kanssa yhdessä nyt yli 20- Vuotta. Meillä on yhteisiä lapsia 4, kaikki kouluikäisiä. Koko omaisuutemme on yhteistä. (Talo, autot jne.)
Miehelläni on ollut mielenterveysongelmia jo vuosia, sanoisin että ainakin 15-Vuotta ja nyt eskaloituen viimeiset 5-vuotta.
Olen ollut aika väsynyt tilanteeseemme jo useamman vuoden, mutta viimeiset puoli vuotta on ollut ihan hirvittävän raskaita mulle. (Johtuen siis mieheni mt-ongelmista) (Olen käytännössä nukkunut ainoastaan joko alkoholin tai unilääkkeiden avulla. )
Nyt olen ollut totaalisen loppu loman alusta asti. Mieheni haluaa että vietämme aikaa yhdessä. Koko yhdessä vietetyn ajan hän joko puhuu töistä (=valittaa ja odottaa että annan hänelle ratkaisun asiaan) tai sitten hän haastaa riitaa. (Mistä milloinkin)
Hän ei välitä onko paikalla lapsia tai ei. Hän voi ensin Kinata mun kanssa lapsemme ollessa vieressä ja sitten kääntyy lapsen puoleen ja kysyy iloisesti että mitäs sinä minun pikku pupuseni nyt haluat? Lapsetkin on vähän että häh? 😳
Mä oon jo tosiaan pitkään ollu ns. Lähtökuopissa, mutta olen ajatellut että erosta on niin paljon vaivaa ja että onko lasten kuitenkin parempi kasvaa ydinperheessä?
Nyt kuitenkin kun en enää osaa olla vaan ihan zen, kun mies haastaa, olen ruvennut miettimään että kuinkahan paljon tällainen aiheuttaa traumaa lapsissa & millainen kuva heille muodostuu parisuhteesta?
Lisäksi olen ollut huomaavinani että lapsemme valitsevat puolen meidän riidellessä ja useimmin asettuvat mieheni puolelle?

Kaiken tämän lisäksi olen alkanut kaivata ns. Aikuista seuraa, koska koen yhä enenevissä määrin mieheni olevan vain kiukutteleva huomiota hakeva pikkupoika.

Auttakaa mua, mitä hitto mun pitäisi tehdä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sekoita minua näihin av-provoihin.

-7

Vierailija
22/23 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirjanboxi@meiliboxi.fi

Vaihdetaan se mahdollisesti sitter myöhemmin 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on se joka häiriintyy lasten äänistä ja touhuista. On vahvasti sitä mieltä että teinien elämään ei valvominen ja aamulla pitkään nukkuminen kuulu lainkaan = on oikeasti ihan normaalia teineille, varsinkin kesälomalla. Hän ei sulata lainkaan, koska hän ei saa nukkua. (Vaikka hän ei siis olisikaan menossa töihin. Ts. On lomalla)

Mä en millään tavalla vähättele nyt omaa alkoholin ottamista taikkaunilääkkeitä, mietin vaan että kun jossain vaiheessa sanoin miehelleni etten enää pysty nukkumaan, niin hän mulle antoi omia lääkkeitäkin. (Joita ei siis just nyt käytä) ja kun sai. Niillä kunnon unen, sanoi että en saa ”kuluttaa niitä, kun hänkin voi tarvita niitä taas kohta”

Ja hän myös käyttää kyllä a-holia + on tosi välinpitämätön lasten suhteen useimmiten. Joten en siis usko että siitä olisi kysymys.lasten puolen valintaan syynä on tod.näk. Se että mieheni tekee suurin elkein itsestään uhrin aina arjessa. Tyyliin, meillä on ollut erimielisyyttä siisteydestä. Minä olen siivonnut koko päivän (8h) kämppää katosta lattiaan ja sitten hän palaa kotiin työreissultaan tms. Ja päästää koiransa riehumaan kämppään. Alta vartin kämppä on ihan täynnä karvaa ja oksia, johtuen koirista ja hiekkaa jos on kurakelit (koska häntä ei kiinnosta harjata tai edes noukkia koirien keräämiä keppejä Turkista) sitten kun asiasta valitan (omasta mielestä ihan aiheesta) hän repii pelihousut ja lapset jostain syystä asettuu hänen puolelleen? Sit he kysyy miksi mä olen aina niin ilkeä iskälle? Ja olen siis kuullut hänen muutamaan otteeseen päivittelemän lapsille sitä kuinka äiti on ilkeä eikä ymmärrä.