Eroan nyt 44- vuotiaana. Olenko tuomittu elämään yksin loppuelämäni?
Uutta miestä toki en ole hakemassakaan, mutta onko mun ikäseltä jo selvyus, että haluajia ei ole, ja yksin olen loppuelämäni?
Kommentit (12)
Et ole yksin, löydät kumppanin. Kompromisseja joutuu tekemään. Mutta vaihtamalla paranee.
Vierailija kirjoitti:
Tod. Näk.
Onko lapsia vielä?
Kaks aikuista ja kaksi teiniä..😣
-ap
Et välttämättä. Onnittelut vapautumisestasi epätyydyttävästä parisuhteesta. Luultavasti löydät jonkun. Elä ole kranttu vaan elä desperadoksikaan rupia. Kyllä se siitä.
Kyllä se siitä kirjoitti:
Et ole yksin, löydät kumppanin. Kompromisseja joutuu tekemään. Mutta vaihtamalla paranee.
Kaveripiirissä vaihtamalla on huonontunut. Mihin sä miestä tarvitset? Yksin on kivaa ja edullista eleskellä.
Ei ole itsestään selvää, mutta jos haet, niin varmaan löytyy. Itse olen N44, erosin vuonna miekka ja vasara, muutama pidempi suhde on ollut sen jälkeen, mutta tällä hetkellä olen iloisesti sinkku enkä etsi kumppania elämääni. :)
Mielummin eroot ja oot yksin ku loppuelämäs paskassa liitossa.
Vain yksi elämä joka saattaa päättyä vaikka tunnin päästä.
Tiedän pariskuntia, jotka alkoivat seurustelemaan yli 70-vuotiaina.
Kiitos. Saman miehen kanssa oltu aina ja nyt on aika lähtee erilleen. Pelottaa ja jännittää, ja samalla mietin, että oonko tästälähtien aina yksin..
-ap
Ps. Yksin tykkään ollakin, mutta että koko loppuelämä ilman kumppania..
Riippuu mitä etsit. Sinun ikäluokassasi on aika vähän vapaita ja asiansa hoitaneita miehiä. Enemmistö on suhteessa ja lopuista moni on ajautunut yhteiskunnan laitamille. On työttömyyttä, alkoholismia, raha- ja peliongelmia, terveysongelmia, impotenssia jne.
Loput ovat kuin pikkupoika karkkikaupassa, koska naisia on niin paljon. Etenkin kaupungeissa.
Öööö, meinaatko että pitää olla joku mies saman katon alla, tai olet yksinäinen.
Mä olen kyllä huomannut enimmäkseen yksinäisiä vaimoihmisiä, miehettömät naiset taas nauttivat elämästään ilman kotimäkättäjää.
Sitäpaitsi eletään jo lopun aikoja, kohta kuollaan nälkään ja paistutaan kaikki, ei sua mikään unelmien vauhtiviivakalsari pelasta tuholta.
Vierailija kirjoitti:
Uutta miestä toki en ole hakemassakaan, mutta onko mun ikäseltä jo selvyus, että haluajia ei ole, ja yksin olen loppuelämäni?
Voi ei, kyllä miehiä riittää sinullekin. Sinä et vaan halua niitä. Tarjonnan taso ei ylitä jo parisuhteessa olleen rimaa. Ne sopivat samanikäiset haluavat nuoremman.
Jos kelpuutat _vähintään_ 10 v vanhemman, olet uudessa suhteessa ennen kuin ehdit sanoa "ehkei sittenkään".
Tod. Näk.
Onko lapsia vielä?