Postnord kokemuksia
Tilasin 31.7.2018 Clas Ohlsonilta Kuopioon.No tottakai tilaus toimitetaan ruotsista.
1.8.2018 lähetys on noudettu jatkokuljetukseen.
2.8.2018 02:10 Veddesta Lähetys on matkalla
2.8.2018 21:19 Turku Lähetys on matkalla
3.8.2018 05:55 Kuopio Lähetys on matkalla
7.8.2018 Lähetys toimitetaan
8.8.2018 Lähetys on matkalla
Tilanne 8.8.2018 klo 19:45 Ei vaan kuulu mitään lähetystä
Postnordin toiminta tuntuu olevan sieltä PERSEREIÄSTÄ!
Kommentit (20)
Ei kummankaan vaan PostNordin sivulta lähetystunnuksella.Eivät saatana vastaa edes tiedusteluihin.
Viimeisin tieto:2018-08-03 05:55 Kuopio Lähetys on matkalla.
Miten tuollainen paskalaitos voi olla olemassa ja miksi liikkeet käyttävät tuota.Varmaankin on halvin.
Tästä viisastuneena en tilaa mitään ennen kuin tiedän kuka toimittaa paketin.
15.8. Nyt sieltä vastattiin.Kyseltiin paketin tuntomerkkejä ja sisältöä paketin löytymiseksi.Mistä vitusta voin tietää miltä paketti näyttää kun en ole sitä nähnyt.Nimi ja osoite paketin päällä voisi toimia hyvänä tuntomerkkinä.Sisältö tuskin kuuluu kuriirille.Tämä ei toimi yhteistyössä ainakaan postin kanssa joten rohkenen epäillä että ei matkahuollonkaan kanssa.
KUN TILAATTE ULKOMAILTA VARMISTAKAA KUKA ON PAKETIN TOIMITTAJA
Kuopion alueen toimittaa Matkahuolto, joten soita suoraan sinne.
Yhden paketin olen saanut Postnordin/ kautta, muistaakseni oli monta päivää pimennossa senkin kulku.
Tuli noin viikossa Ruotsista yksityihenkilöltä
20kg paketin toimitus maksoi 900 kruunua.
Mulla on tänä kesänä moni Postnordin paketti seikkaillut monta päivää jossain. Suomeen ne on tulleet nopeasti, mutta täällä toimitus on viivästynyt aina. Kun paketti on saapunut omaan kaupunkiin, on kestänyt vielä monta päivää, kun se on tullut viiden kilometrin matkan omaan noutopisteeseen. On kuitenkin aina lopulta myös tullut sinne. Ihmetyttää kyllä Postnordin hidas toiminta.
Assburger kirjoitti:
Yhden paketin olen saanut Postnordin/ kautta, muistaakseni oli monta päivää pimennossa senkin kulku.
20kg paketin toimitus maksoi 900 kruunua.
Kauheen kallis.
Tiedustelu tuotti vesiperän perkele! Ei ole matkahuollolla minun paketti.PostNord on sen saatana hukannut.Ei tule tästä elämästä perkelettäkään!
Yrityksen kanssa ollut ongelmana toimitusten nouto.
Yksityishenkilönä ei ole ollut muuta onglemaa kuin erikoiset tomitusajat. Viestillä kysyivät, milloin voi toimittaa ja vastasin, että seuraavana päivänä klo x-y välillä. Ei työvaatteissa oleva kundi toi paketin samana iltana 21.00.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
20kg paketin toimitus maksoi 900 kruunua.Kauheen kallis.
Juu niin minustakin.
Mutta jos yksityishenkilö lähettää Ruotsista Suomeen jotain, niin eipä tahdo halvalla kulkea.
Ostin yhden laitteen ruotsalaiselta nettikirppikseltä ja myyjä halusi heivata paketin lähimpään postiin.
En tiedä, olisiko jollain kuriirilla tullut halvemmaksi.
Kokonaishinta(myyntihinta+kallis rahti) oli aika edullinen, joten tehtiin kaupat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tänä kesänä moni Postnordin paketti seikkaillut monta päivää jossain. Suomeen ne on tulleet nopeasti, mutta täällä toimitus on viivästynyt aina. Kun paketti on saapunut omaan kaupunkiin, on kestänyt vielä monta päivää, kun se on tullut viiden kilometrin matkan omaan noutopisteeseen. On kuitenkin aina lopulta myös tullut sinne. Ihmetyttää kyllä Postnordin hidas toiminta.
Uusi toiminnanohjausjärjestelmä, lehdissä ollut juttua.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005761421.html
PostNord/Matkahuolto toimii tuhat kertaa paremmin kuin Suomen Posti! Paketit ovat saapuneet aina päivää ennen luvattua ajankohtaa, ja ehjänä. Postin paketit saapuvat aina päivän myöhässä luvatusta, ja rikkinäisenä, eräänkin paketin yli oli ajanut trukki kun siinä oli selvästi trukin renkaiden jäljet päällä ja sisältö lytyssä ja käyttökelvottomana tottakai, mutta silti se paketti oli jaeltu minulle ilman että paketin päälle oli laitettu tarraa että lähetys vahingoittunut!!!
Oli sovittu toimitus tietylle aikavälille. No eipä näkynyt ketään. Seurantaan olivat kuitanneet "lähetys toimitettu" vaikkei ollut. Asiakaspalvelussa ei kukaan vastannut, ei myöskään sähköpostiin tai fb-viestiin (jota suositeltiin). Vasta soitto suoraan toimarille tehosi. Paketti olisi itse pitänyt hakea lähetyskeskuksesta kun se oli muka yritetty kerran toimittaa. No ei suostuttu koska ei pitänyt paikkaansa eikä ole autoakaan. Lopulta saatiin sovittua aika, kuski toi paketin ja selitteli ettei ollut EHTINYT aikaisemmin tuoda. Miksi helvetissä sitten kuittaa toimitetuksi!
Kavereilla vastaavia kokemuksia ko. firmasta. Pokkana kuittaavat toimitetuksi vaikkei olekaan. Onko asiakkaille valehtelu joku uusi normaali?
Kavere
Ei toiminut Postnord, tuotetta en milloinkaan saanut vaikka kaiken maailman lähetysilmotuksia sateli. EN SUOSITTELE käyttämään ko lafkaa!
Mä taas olen useasti tilannut ruotsista tuolla ja 4-5 päivää mennyt kun ollut perillä.
Postnord on epäluotettavampi kuin VR. Ihan alinta kuraa. Joudut kököttämään kotona tuntikausia toivoen että saat ehkä puhelun lähetiltä, joka sitten tulee tai ei. Miksi firmat ei voisi toimittaa varsinkin pieniä lähetyksiä postin pakettiautomaatteihin? Syrjäseudut ainoastaan hyötyisivät näistä kuljetuksista, jos siis toimisivat.
Olen tilannut paljon Zalando Loungesta, tulevat aina Postnordin kautta.
Hyvä seuranta ja tulevat nopsasti K-markettiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut paljon Zalando Loungesta, tulevat aina Postnordin kautta.
Hyvä seuranta ja tulevat nopsasti K-markettiin.
Tytär juuri lähti hakemaan tilausta jonka teki tiistai-iltana. Nyt on torstai.
Zalandon tilaukset on erikseen kun ne menee sinne postiautomaatteihin jne.
Yleisesti en suosittele Postnordia, paketit seilaa viikkoja, joskus kuukausia ties missä ja asiakaspalveluun ei saa yhteyttä.. :( Itse yritin mm. tilata Zooplussalta kotiin paketillisen kissanruokaa, hirveä vänkäys ennen kuin löysi perille.
Onko tuo seuranta Matkahuollon sivuilta vaiko Clas Ohlsonin tilausseurannasta?