Mun kaveri kertoi mulle ison asian tänää, se ei oikein osaa puhua tunteista..mun oma vastaus oli vaan niin laimee et hävettää ihan :'(
Mun kaveri ei okein osaa puhua tunteista ja se harvoin kertoo isoista asioista. Ollaan kohta puoli vuotta puhuttu vaan puhelimitse kun meillä on tällä hetkellä välimatkaa..mä aina kerron sille kuinka ikävä mulla on sitä ja tänään se yhtä äkkiä sanoi mulle puhelimessa et "ihanaa ku oot mun kaveri" ja mä vastasin vaa et "no joo." Nyt jälkikäteen mua hävettää et vastasin noin. Pitääköhän se enää mua tarpeeksi hyvänä kaverina?
Kommentit (5)
Tuskinpa kukaan noin pienestä loukkaantuu, ole huoletta!
No oon vaan huolissani kun siitä ei oo kuulunut loppu illasta mitään.. et jos loukkaantuikin kun vastasin noin. En uskalla ottaa aihetta itse puheeksi. Ap
Ja nyt sä laitat sille viestin että "Oli kiva taas jutella. Ihanaa kun olet mun ystävä :) "
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt sä laitat sille viestin että "Oli kiva taas jutella. Ihanaa kun olet mun ystävä :) "
No voisin ehkä laittaa mut mietin et mitä jos se palaa tohon mun vastaukseen..miten voin sen selittää? Olin ehkä vaan vähän muissa ajatuksissa. Jutellaan siis normaalisti päivittäin monta tuntia.. ap
Mä ajattelin et kaveri olis tunnustanut jotai oikeesti isoa..