Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksä yrittää väkisin tutustuttaa minut uuteen puolisoonsa

Vierailija
08.08.2018 |

Eksä yrittää väkisin tutustuttaa minut uuteen puolisoonsa vaikka olen ilmaissut ettei voisi vähempää kiinnostaa. Käyttää lapsia välikappaleena ja kuvittelee, että tekisimme asioita yhdessä lasten kanssa, he uusperheenä koko lapsikatraan kanssa ja minä sitten siinä kolmantena pyöränä. Todella houkuttelevaa. Miten itse toimisit?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse asioida exän nyxän kanssa lainkaan. Hän ei ole lastesi huoltaja. Exäsikin kanssa vain ihan pakolliset, mielellään lyhyt tekstari tarvittaessa ja se siitä. Jos ex mököttää, se on hänen ongelmansa. Jos ex kostaa lapsille sen, ettet suostu lähtemään mukaan heidän sekavaan ja rajattomaan uusperhekuvioonsa, niin sitten haet yksinhuoltajuutta. Nyt ryhtiä, laitat rajat ja elät omaa elämääsi.

Vierailija
22/22 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei tarvitse asioida exän nyxän kanssa lainkaan. Hän ei ole lastesi huoltaja. Exäsikin kanssa vain ihan pakolliset, mielellään lyhyt tekstari tarvittaessa ja se siitä. Jos ex mököttää, se on hänen ongelmansa. Jos ex kostaa lapsille sen, ettet suostu lähtemään mukaan heidän sekavaan ja rajattomaan uusperhekuvioonsa, niin sitten haet yksinhuoltajuutta. Nyt ryhtiä, laitat rajat ja elät omaa elämääsi.

Ihanaa että joku muukin ajattelee näin. Eksän nykyinen vetoaa asiassa siihen, että koska on mukana lasten jokapäiväisessä elämässä niin minulla on joku velvollisuus kuunnella ja sopia asioista myös hänen kanssaan. Kuulemma hänen suvussaan kaikki eronneet ovat hyvää pataa keskenään ja viettävät aikaa yhdessä. Oikeasti taitaa kismittää kun tietää ettei laki määrää mitään tällaista eikä pysty toimimaan oman päänsä mukaan järjestelyjen suhteen. Silti harmittaa tilanne ja varsinkin lasten kannalta. Olen lapsille sanonut mahdollisimman neutraaliin sävyyn, että rakastan heitä ja teen parhaani, mutta etten pysty vaikuttamaan eksän ja tämän puolison päähänpistoihin.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla