Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi pissaa läpi uimavaipoista

Vierailija
08.08.2018 |

Mitä ihmettä, mitä mä nyt en ymmärrä? Eikö uimavaippojen idea oo pitää se pissa sisällä vaipassa? Pissä vaan menee läpi (istui uimavaipassa mun sylissä ja lapsen vaippa märkä ulkopuolelta ja mun vaatteet pissassa. En haluu ees ajatella missä pissilitkussa uidaan jos kaikilla sama homma. Mennyt jo läpi Little Swimmers ja Müllerin uimavaipoista. Liberosta en osaa sanoo.

Mikä hemmetti näiden vaippojen tarkoitus on jos neste tulee niistä läpi?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai laitoit uikkarit siihen vaipan päälle? 

Vierailija
2/4 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ui uv-uikkarilla, se ei mitään lirahduksia pitele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden tarkotus on pitää kakkavahinko vaipassa. Vauvat nyt pissaa uima-altaaseen ja sille ei mitään voi. Puhdasta se pieni pisu on. Ajattele jos uimavaippa olis imukykyinen niin sehän imis itseensä sen altaan vettä ja roikkuis sen jälkeen polvissa litimärkänä.

Vierailija
4/4 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden tarkotus on pitää kakkavahinko vaipassa. Vauvat nyt pissaa uima-altaaseen ja sille ei mitään voi. Puhdasta se pieni pisu on. Ajattele jos uimavaippa olis imukykyinen niin sehän imis itseensä sen altaan vettä ja roikkuis sen jälkeen polvissa litimärkänä.

No jos vaippa imis nesteen vain sisäpuolelta? Kaikki pissaa altaaseen ja lapset sukeltelee ja kauhoo suuhunsa vettä, hyi kamala. Pari kertaa on laitettu jo kotona uimavaippa kun on oltu menossa uimaan, hyvä ettei auton lastenistuimeen pissannut!

Miten tää selviää nyt vasta? Missään ei sanota ettei uimavaipat pidä pissaa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä