40+ naiset ja Tinder...
Toivotonta saada matcheja oman ikäisiltä miehiltä. Parikymppiset ja jotkut vähän yli 30v miehet kyllä matchaavat mutta kaikki vanhemmat miehet ilmeisesti elävät jotain keski-iän kriisiä ja etsivät vain niitä 25v naisia
Kommentit (11)
No mikä vika niissä 20-30 -vuotiaissa sitten on?
Itse tosin kanssa 40+ ja matcheja tulee kaikenikäisiltä. En huoli omanikäisistä tai vanhemmista kun parempiakin on tarjolla.
Kokeile muuten badoota!
Vierailija kirjoitti:
Toivotonta saada matcheja oman ikäisiltä miehiltä. Parikymppiset ja jotkut vähän yli 30v miehet kyllä matchaavat mutta kaikki vanhemmat miehet ilmeisesti elävät jotain keski-iän kriisiä ja etsivät vain niitä 25v naisia
Niin se on, KAIKKI +40 miehet etsivät vain 18-25 vuotiasta seuraa. :(((
En olisi kyllä mistään niin hyvillään, kuin siitä jos saisin seuraani tyylikkään ja fiksun ikäiseni naisen.
M42
(turha huudella trolli, tosi on)
Vai niin. Minä mies 46v löysin aivan huikean naisen 51v...ja nyt kolme vuotta seurusteltu, ja kyllä meinaan tämän kaunokaisen rengastaa. Fakta on se että minä lähden ensin (siis delaan), ja naiseni jää vielä hetkeksi maailmaa kahtomaan....
Treffisovellukset ja vaikka työnhaku vaikeutuvat kun tuijotetaan vain ikää. Viisikymppisenä naisena olen huomannut että saan kivaa huomiota ihan kaiken ikäisiltä miehiltä livenä... Tinder ei tee oikeutta iäkkäämmille, aktiivisille naisille eikä miehille.
No, 40+ nainen on kuin reuma. Ei sellaista kukaan itselleen halua. Mitä ihmeellistä siinä on?
Miksi etsit vain tinderistä, on niitä eliittikumppanitkin ja match ym.
Myös oikea elämä on keksitty. Sielläkin tapaa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Mutta itse hommasin Tinderin juuri sen vuoksi, ettei aina tarvitsisi lähteä baariin olutta lipittämään. Silläkin on paikkansa kyllä, mutta harvemmin nykyään. En pysty olemaan selvinpäin "känniääliöiden" ympäröimänä, joten pakko on ottaa hieman puuduketta ravintolassa. Arkikuvioissa (salilla, kaupassa jne.) ei Suomessa voi ihmisiä lähestyä, vaan heti katsotaan kieroon että mikä pervo tuo oikein on kun tulee juttelemaan keskellä päivää.
Tinderin myötä pystyy mätsäämään ihmisten kanssa ehkä helpommin, vaikka livenä saa toki enemmän ihmisestä irti. Vähän viestittelyä ja suht nopeasti tapaamaan, välillä natsaa välillä ei.
Oma ikähaarukkani naisille on 35-50 vuotta, ja ihan mukavasti olen päässyt uusin ihmisiin tutustumaan. Näin ollen kuulostaa uskomattomalta, ettei aloittaja saa viestejä ikäisiltään miehiltä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Mutta itse hommasin Tinderin juuri sen vuoksi, ettei aina tarvitsisi lähteä baariin olutta lipittämään. Silläkin on paikkansa kyllä, mutta harvemmin nykyään. En pysty olemaan selvinpäin "känniääliöiden" ympäröimänä, joten pakko on ottaa hieman puuduketta ravintolassa. Arkikuvioissa (salilla, kaupassa jne.) ei Suomessa voi ihmisiä lähestyä, vaan heti katsotaan kieroon että mikä pervo tuo oikein on kun tulee juttelemaan keskellä päivää.
Tinderin myötä pystyy mätsäämään ihmisten kanssa ehkä helpommin, vaikka livenä saa toki enemmän ihmisestä irti. Vähän viestittelyä ja suht nopeasti tapaamaan, välillä natsaa välillä ei.
Oma ikähaarukkani naisille on 35-50 vuotta, ja ihan mukavasti olen päässyt uusin ihmisiin tutustumaan. Näin ollen kuulostaa uskomattomalta, ettei aloittaja saa viestejä ikäisiltään miehiltä..
Saattaapi olla aloittajasta itsestään kiinni... Just sayin'.
Siinä asetuksista saat ikärajat päälle, laita siihen vain +40v niin et törmää enää 20-30v miehiin.