Pesetkö värkit välissä jos vaihdat sänkykumppania saman päivän aikana
Esim. festareilla suihku ei ole aina itsestäänselvyys.
Kommentit (18)
No en.
Lauantai ja keskiviikko ovat saunapäivät.
Niillä mennään.
Kyllä minä olen tavannut ainakin wc:ssä kostutetulla wc-paperilla pyyhkiä kullini aina toiminnan jälkeen. Ja sama meininki olin sitten käyttänyt kondomia tai ajellut paljaaltaan. Täytyyhän sitä siisti olla.
En vaihda kumppania päivällä, enkä myöskään harrasta random-irto-panoja. Lelut ajaa sen ajan kun olen sinkkuna.
En. Tukan silittelen syljellä siistiksi.
Juu. Kyllä näin toimisin, jos vielä tuollaista harrastaisin. Vaan kyllä mulle silti paukahtaisi pissatulehdus, pesisin tai en.
Eipä ole toistaiseksi moista tarvinnut miettiä ja aprikoida, että mikä mahtaisi olla oikea ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen tavannut ainakin wc:ssä kostutetulla wc-paperilla pyyhkiä kullini aina toiminnan jälkeen. Ja sama meininki olin sitten käyttänyt kondomia tai ajellut paljaaltaan. Täytyyhän sitä siisti olla.
Tätä taktiikkaa minäkin olen käyttänyt. Kerran työstin ilotyttöä aamulla kondomin kanssa, päivällä tyttöystävää paljaaltaan ja illalla vaimoa paljaaltaan. Kostutettu paperi toimi oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä taktiikkaa minäkin olen käyttänyt. Kerran työstin ilotyttöä aamulla kondomin kanssa, päivällä tyttöystävää paljaaltaan ja illalla vaimoa paljaaltaan. Kostutettu paperi toimi oikein hyvin.
Heh, ja sitten heräsit.
Pesen muutenkin, kun tuo vähentää todennäköisyyttä saada tartunta.
Mä en.
Annan seuravan aina nuolla sen puhtaaksi ennen varsinaista toimintaa.
Pojat sanoo että jälkiliukkailla saa parhaat ajot
Vierailija kirjoitti:
Pojat sanoo että jälkiliukkailla saa parhaat ajot
Hyi he####i
En pese. Seuraava pääsee nytkyttämään vanhoille limoille.
Minä ainakin käyn välillä "tyttö" ystävää panemassa ja sitten imetän omalla akalla kullin puhtaaksi.
M kirjoitti:
Minä ainakin käyn välillä "tyttö" ystävää panemassa ja sitten imetän omalla akalla kullin puhtaaksi.
Sika!
senhän tunnistaa kun työntää paksun munan sisään onko siellä lähiaikoina käyty venyttelemässä
Sarjassamme "Wt pohtii".