Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin just yhen miehen veneeltä

Vierailija
08.08.2018 |

ja muuten oli ihan mukavaa, mutta mies oli ihan mieletön hienostelija. Oon nähnyt miehen vaan baarissa ja kerran yksissä juhlissa ja silloin en kiinnittänyt tyyliin niin paljon huomiota. Miehellä oli preppytyyliin valkoinen pellavapaita hihat käärittyinä, vaaleansiniset siistit shortsit, valkoinen nahkavyö ja paita housujen sisällä, joku hieno rannekello, ja valkoiset purjehduskengät. Kaikki oli niin viimeisen päälle tyylikästä, myös vene. Vene oli vanhempi, mutta kaikki kiilsi. Mies huolehti jatkuvasti, että en koskenut mihinkään ja laittoi käsidesinfiointiainetta itselleen ja mullekin! Oli mukavaa, koska juttelime paljon ja hän oli niin kohtelias, mutta vähän eri maailmoista ollaan. Itselläni oli likaiset valkoiset varvastossut ja farkkushortsit ja camouflage kuvioinen t-paita ja varalla vanha Adidaksen keltainen verkkatakki. En ollut ehtinyt kuivata tukkaa, niin se oli sotkuponnarilla pään päällä. Varpaissa oli ihan kuluneet punaiset lakat. Käytiin yhdessä kahvilassa jätskillä ja mua hävetti, kun toinen oli niin viimesen päälle ja minä mökkirytkyissä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla