Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö mies kivuliaita kuukautisia?

Vierailija
08.08.2018 |

Naiset, jotka kärsitte kivuliaista kuukautisista miten miehenne reagoi niihin? Helpottaako oloanne jotenkin ja miten?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt on päällä erittäin kipeät menkat, ensimmäistä kertaa.

Mies kuvittelee, että liioittelen eikä ota tosissaan. Hän ihmettelee sohvalta puhelimensa takaa, miksi otan särkylääkkeitä ja makaan sikiöasennossa lattialla lapsen kanssa leikkien.

Vierailija
2/14 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkäs miespuoleinen gynekologi oli myötätuntoinen. Että ei se aina katso sukupuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelee kärsivällisesti samalla kun vuodatan hänelle vitutukseni ja graafisesti kuvailen mitä tapahtuu. Ymmärtää siis. Usein myös itse kehottaa, että aloitan vuodatukseni, jotta oloni helpottuisi edes henkisesti. Tuo myös särkylääkkeen. Mulla ei usein ole kivuliaat kuukautiset, mutta ekat päivät on silloin tällöin tuskaa.

Vierailija
4/14 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ymmärtää että sattuu ja kysyy aina välillä, että onko parempi olo. Muuta ei tee eikä tarvitsekaan, koska omat kipuni eivät ole edes pahimmasta päästä, tavallinen 400-600 mg särkylääke riittää sekä se, että saan olla paikallani rauhassa.

Vierailija
5/14 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuo suklaata ja lämmittää mun lämpöpupun ja jos ei riitä, niin täyttää tyhjän limsapullon kuumalla vedellä.

Vierailija
6/14 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iäkäs miespuoleinen gynekologi oli myötätuntoinen. Että ei se aina katso sukupuolta.

Vähättelevimmät kommentit olen kuullut naisilta, joilla ei itsellään ole kovia kipuja.

Vierailija
7/14 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän naisetkaan ymmärrä oikeaa flunssaa

Vierailija
8/14 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä, etten ole mies, ei tarvitse tollaseen leikkiin mennä mukaan. Ymmärrättekö te mitään pal-likivusta ja teettekö jotain olon huojennukseksi - kyllähän teidän tarttis....

Vierailija
9/14 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoutuu yleensä laittamaan ruokas, käymään kaupassa, tuo herkkuja tms. Tai joskus ihan vaa rauhaan jättäminen on paras:D Mies ymmärtää onneksi hyvin koska hänellä itsellään on välillä pahoja mahakipuja jolloin ei auta kuin maata kippurassa (IBS) Silloin minä sitten autan häntä

Vierailija
10/14 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoutuu yleensä laittamaan ruokas, käymään kaupassa, tuo herkkuja tms. Tai joskus ihan vaa rauhaan jättäminen on paras:D Mies ymmärtää onneksi hyvin koska hänellä itsellään on välillä pahoja mahakipuja jolloin ei auta kuin maata kippurassa (IBS) Silloin minä sitten autan häntä

Lisättäköön vielä että minulla menkkakivut ovat oikeasti niin pahat ettei synnytys tuntunut juuri miltään :D Tai siis tuntuihan se, normaaleilta menkkakrampeilta.

Vierailija
11/14 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se hyvä, etten ole mies, ei tarvitse tollaseen leikkiin mennä mukaan. Ymmärrättekö te mitään pal-likivusta ja teettekö jotain olon huojennukseksi - kyllähän teidän tarttis....

No paljonko itse naisena ymmärrät pallikivusta? Mitä teet olon helpottamiseksi? Mitä siinä edes voi tehdä kuin antaa särkylääke/kehottaa ensiapuun? Ei taida meinaan joku spontaani pallikipu olla kovin tervettä. Joku kiertymä siellä kai sitten olisi? Ajaisin siis mieheni ensiapuun.

Vierailija
12/14 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää ja tarjoaa apuaan itsenäisesti. Noin joka kolmannet kuukautiset todella kivuliaat ja nyt päällä tälläiset.

Sanoi hakevansa särkylääkettä lisää illemmalla, tuovansa noutoruokaa, lenkittää koiran ja menee yöksi nukkumaan vierashuoneeseen, kun pyörin ja valvon kivun kanssa.

Viime yö meni ihan pipariksi ja aamulla kun valmistauduin viemään koiran pariksi tunniksi trimmaukseen tarjoutui menemään puolestani. Kieltäydyin koska tiedän kuinka ahdistavaa mieheni on viettää pari tuntua puheliaitten naisten kanssa, on itse äärimmäinen introvertti.

Empaattisia ihmisiä ollaan kumpikin ja pääsi hajulle kipujeni tasosta, kun kaupassa kerran lähti kramppien takia jalat alta, en ole siis tippaakaan liioitteleva tai yleisellä paikalla draamaa aiheuttava persoona.

Vierailija
13/14 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehillä yleisestikin n. 5 päivää kestäviä pallikipuja, jotka aiheuttavat kramppeja ja ripulia?

Vierailija
14/14 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähättelevimmät kommentit olen kuullut naisilta, joilla ei itsellään ole kovia kipuja.

Mulle ei sopineet matalahormoniset pillerit. P er se vuoti koko ajan. Ehkäisyneuvolan terkkari sanoi, et sellaista se naisen elämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi