Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako perheenjäseneen katkaista välit?

Vierailija
08.08.2018 |

Tai enemmän pikku hiljaa vaan vähentää yhteyden pitämistä ja lopulta ei vaan olis tekemisissä.

Melkein kaikki itseinhon,arvottomuuden ja häpeän tunteeni johtuu tavalla tai toisella jostain perheenjäsenestäni. Muutin jo varhain pois kotoa ja nykyään kaikkien yhteydenpitojen jälkeen koen suurta tuskaa ja jopa alan miettimään itsemurhaa. Nuoruuden tuskaisat muistot vierivät mieleen ja kaikki mielenrauha jonka olen saanut aikaan vuosien terapialla ja muilla hoidoilla katoaa sekunneissa jos keskustelen hetkenkin vaikkapa sisaruksen kanssa.

Olen asian takia rikki. Enää en toivo että oispa mulla erilainen perhe koska mennyttä ei voi muuttaa. Olen saanut rakennettua jonkinlaisen toimivan elämän itselleni ja pari rakasta läheistä täyttää perheen jättämää aukkoa.

En vain kykene enää. Olen valmis luovuttamaan perheeni suhteen. Pelkkää tuskaa ja selkäänpuukotusta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa. Toisillakin on velvollisuutensa huomioida sinun tunteitasi ja jos he eivät siihen kykene, niin moikka vaan, lopullisesti. Totta kai on oikeus määritellä he, joiden sallii pitää yhteyttä itseensä.

Vierailija
2/4 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vastata että onhan se hankalaa kun asutaan yhdessä. Mutta sähän olit jo muuttanut pois.... tee oma perheesi, ei siihen sukua tarvitse olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa. Toisillakin on velvollisuutensa huomioida sinun tunteitasi ja jos he eivät siihen kykene, niin moikka vaan, lopullisesti. Totta kai on oikeus määritellä he, joiden sallii pitää yhteyttä itseensä.

Äitiini haluaisin pitää jonkinlaiset yhteydet mutta hän ei hyväksy tarvettani katkaista myrkyllisiä perheenjäseniä elämästäni. Minun täytyy siis hänen mielestä elää menneisyydessä kärsien. Ei kukaan pitäisi viholliisiinsa yhteyttä myöskään... vaikea tilanne. Hyvin vaikea...

Ap

Vierailija
4/4 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa ja kannattaa, ihan oman mielenterveyden takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi