Teinien seurustelu - miten näkyy normielämässänne?
Onko esim. tyttö/poikakaverit matkoilla mukana? Oletteko tekemisissä heidän perheidensä kanssa? Kuinka paljon yökyläilyä yms?
Kommentit (45)
Teinin rajat tarkentuivat, haetaan illalla/iltapäivällä autolla kotiin ja tarkistetaan yön aikana muutamaan kertaan, että on huoneessaan.
Jatkuvaa yökyläilyä vai esim muutaman kerran viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Teinin rajat tarkentuivat, haetaan illalla/iltapäivällä autolla kotiin ja tarkistetaan yön aikana muutamaan kertaan, että on huoneessaan.
Mitä? Miksi?
Meillä ei ole tapana elättää toisen lapsia. Jokainen pitäköön vain huolen omistaan. Ruokaa teen vain omille perheenjäsenille. Lomamatkoilla ei käydä, sillä muutenkin stressaa kamalasti että saa rahat riittämään arkeen ja sovitettua kasvavan teinin tarpeisiin.
Ei muuttanut meidän elämäämme mitenkään. Kaverit ei ole meidän matkoilla mukana, eivät tule mökille mukaan, eivät asu meillä, eivät ole aamupalapöydässä, eivät saa kyytiä koululle jne.
Teiniä ei pidä paapoa liikaa eli ryhtyä vanhemmaksi seurustelukumppanillekin. Teini saa itse kaverinsa kanssa järjestää elämänsä niin, että voivat olla yhdessä jne. Tämä koti ei ole hotelli kenellekään, ei edes teinille.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole tapana elättää toisen lapsia. Jokainen pitäköön vain huolen omistaan. Ruokaa teen vain omille perheenjäsenille. Lomamatkoilla ei käydä, sillä muutenkin stressaa kamalasti että saa rahat riittämään arkeen ja sovitettua kasvavan teinin tarpeisiin.
Onko se elättämistä, jos vastavuoroisesti ollaan molempien luona?
Mä tykkään, että teini poikaystävänsä kanssa viihtyy meillä. Mielelläni laitan ruokaa ja saa kulkea mukana, jos vain sopii muuten.
Ja onneksi taitaa poikaystävän perhe suhtautua samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Yöunet ovat vähentyneet, koska pojan tyttöystävä voihkii niin kovaa.
Minä kyllä kiellän seksin teiniltä, omsn katon alla en kuuntele ulinoita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetkö keskeyttämään, kun kerran ovat aloittaneet?
Ovat yökylässä meillä lähinnä viikonloppuisin.
Tytön poikaystävää on pyydetty ruokapöytään, yhteisiin juhliin yms. mutta ei tule (ujo ilmeisesti).
Pojan tyttöystävällä on oma asunto ja poika majailee lähinnä siellä, välillä meillä yötä. Tulee ruokapöytään ja yhteisiin juhliin.
Poika muuttamassa tyttöystävän luo tässä syksyn mittaan.
Tytön poikaystävän äidin kanssa huomattiin olevan yhteinen, suht harvinainen harrastus, joten sen tiimoilla olemme tavanneet.
Muita vanhempia en tunne kummaltakaan puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan jatkuvaa yökyläilyä. Ei seurustellessa vietetä joka yötä yhdessä, enkä todellakaan katselisi montaa kertaa viikossa yökyläläistä kotonamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain kade kun et saa. Onhan se teinisikin asunto
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvaa oli :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin negatiivinen suhtautuminen seksiin? Itsellä kuiva kausi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet vain kade kun et saa. Onhan se teinisikin asunto
Pitäisi iloita siitä, että edes joku teillä saa!
Vierailija kirjoitti:
Yökyläily alkoi heti ekan viikon jälkeen, ja sitä kesti siihen asti kun muuttivat yhteen.
Kuulostaa multa.. näin jälkikäteen hävettää, että tuli oltua niin paljon poikaystävän perheen talossa, mutta kun niillä oli niin mukava lämminhenkinen perhe omakotitalossa... entisestä kodista jätin avaimen mutsille ja sen miehelle, ja kannoin tärkeimmät tavarat repussa, enkä koskaan mennyt takaisin. Tuntui hyvältä ja surulliseltakin nähdä niin tavallista ja lämmintä perhe-elämää. Sinne poikaystävän huoneeseen sitten juurruin lopulta täysin.
Ei näy koko teini ollenkaan, mutta itse olin samanlainen.
Tyttären poikaystävällä oli vähän sopeutumista tapoihimme, kuten alasti oloon kotona ja kakkalla käyntiin ovi auki. Muuten kaikki on sujunut hyvin :)
Yölyläilevät ehkä kerran kuussa. Tyttöystävä kulkee matkassa esim. mökkireissuilla. Näkevät koulussa ja iltaisin niinä päivinä, kun ei ole harrastuksia ja muina iltoina juttelevat whatsappissa. Kummallakin on myös se oma elämä.
Yökyläily alkoi heti ekan viikon jälkeen, ja sitä kesti siihen asti kun muuttivat yhteen.