Kauhean pitkä aloitus viikonlopun seikkailusta
Aloitin viime viikolla yhteydenpidon erääseen mieheen S24-sivuston kautta. Minulla oli seksinhakuilmoitus (fwb), johon mies vastasi. Hän oli profiilinsa mukaan etsimässä elämänkumppania, eikä profiilissa ollut mitään merkkiä siitä, että hän pelkkää seksiä etsisi.
Aika pian siirryttiin juttelemaan sivustolta whatsappiin. Hän alkoi heti puhumaan tuhmia, mutta kuvia ei penännyt. Hän kyseli kaikkea muutakin, mikä ei seksiin liittynyt, esim. käytänkö minkä verran päihteitä jne. Kuitenkaan kuulumisia tai muuta sellaista hän ei ikinä kysynyt, esim. miten päivänä oli mennyt. Aina, kun häneltä jotain sellaista kysyin, niin hän ei esittänyt vastakysymystä. Sovimme, että nähtäisiin jo piakkoin ja aloimmekin järjestämään tapaamista. Hän todella paljon odotti minua luokseen ja olikin harmissaan, kun parina iltana tuloni estyi. Hän olisi voinut myös tulla luokseni lauantai-iltana, mutta ei tullut, koska ei voinut jäädä yöksi.
Sunnuntai-iltana pääsin viimein käymään hänen luonaan. Hän oli alkuun vähän tylyn oloinen ja vaitelias. Katsoimme vain TV:tä. Jossain vaiheessa kuitenkin siirryimme sänkyyn. Kerroin hänelle, kuinka uusi tilanne tällainen on minulle, joka ei ole aiemmin noin nopeasti sänkyyn edennyt. Tein aloitteen ja suutelin häntä, aloin myös hivellä hänen kehoaan. Siitä homma jatkui aina loppuun asti. Miehellä oli aika iso, josta hän kyllä alkuun mainitsikin, kun aloitimme yhteydenpidon, mutta kuitenkin lopulta koko ajan vähätteli kokoaan.
Aikansa puuhailtuamme olin lähtöä tekemässä, mutta mies yritti saada minua jäämään yöksi ja jatkamaan vielä touhuja. Keskustelimme sängyllä kuitenkin vielä jonkin aikaa. Hän kertoi harrastaneensa jonkin verran kyseisiä suhteita, mutta olleensa sinkkuna jo vuosia. Viimeisin usean kuukauden kestänyt juttu häneltä oli päättynyt kesäkuussa, kun hänen partnerille oli tullut liikaa tunteita miestä kohtaan. Mies ei kuulemma ehdi mitään vakavampia juttuja miettimään. Katselimme myös toisiamme paljon silmiin ja pitkiä hetkiä, se oli jotenkin todella outoa. Lähdin kuitenkin lopulta, eikä silloin edes suudeltu.
Eilen miehestä kuului todella vähän. Yleensä hän on laittanut kymmeniä viestejä päivässä, mutta eilen vain omatoimisesti muutaman, lisäksi vastasi lyhyesti ja ilman hymiöitä pariin minun viestiini. Tänään ei ole tullut mitään, vaikka yleensä on huomenet toivottanut. Tässäkö tämä nyt oli? Vähän tyhmä olo nyt. Olisin voinut toistekin nähdä, mutta taisi mies olla vain yhden kerran perässä. Lisäksi toivoisin jonkinlaista yhteydenpitoa tapaamisten väliin, kun kuitenkin fwb-suhde kyseessä. Tuli mieleen, että varmaan mies touhuaa samaan aikaan monen muunkin naisen kanssa, eikä kyllä kiinnosta sellainen. Ehkä ihan hyvä vaan, kun ei enää kuulu äijästä :)
Anteeksi kauhean pitkästä romaanista :D
Kommentit (13)
yllätyitkö? mä en. käytittekö ees kumii?
Voi näitä naisia, sai kassit tyhjennettyä ja siirtyi seuraavaan. Mikä tässä noin vaikeata ymmärtää?
Itellä vähän samanlainen kokemus. Tapahtuiko Tampereella?
Laita ite sille miehelle viestii? Kai se vaatiimolemien panostusta
Ootte kyllä kauheen nopeesti sänkyyn edenneet :o miten ois ollu vaikka kahvilla käynti ennen aktia? Kuulostaa tosiaan siltä että mies vain tyydyttänyt kerran tarpeensa ja hiljennyt. Ehkä palaa taas asiaan kun alkaa tehdä mieli piirakkaa
Vierailija kirjoitti:
Itellä vähän samanlainen kokemus. Tapahtuiko Tampereella?
Sama. En ole ap, mutta Tampere ja miehen nimi alkaa myös T-kirjaimella?
Tämä mies kiinnostuu tunnetasolla vain naisesta, jota voi kunnioittaa, kumppanimatskusta. Helpot naiset jaksaa kiinnostaa hetken mutta sitten tulee kylmä turtumus, tätäkö se taas oli vaikka siihen on mies itse myötävaikuttanut. Jos oikeasti kiinnostaa tämä mies niin ei kannata olla helppo. Joistakin miehistä ei ole seksiin silloin tällöin saman kanssa jos heidän on helppo löytää uusia. He kiinnostuvat oikeasti vain ei niin helpoista naisista. Ja jos miehellä on oikeasti ollut suhde pitempään jonkun naisen kanssa mutta loppunut kun naisella oli tunteita niin se on joko vale, tai naisessa oli jotain mitä sinussa ei ollut tai mies ei halua toistaa kuviota.
Tiedän, typerä olen. Ja tapahtui kyllä Tampereella, mutta miehen nimi alkoi M-kirjaimella. Annan miehen olla, en ota häneen mitään yhteyttä. En minä mitään vuosisadan rakkaustarinaa etsinyt, vaan hyvää seksiä ja vähän muutakin. Hyvää seksiä sainkin, täytyy olla tyytyväinen siitä. Olisin vaan voinut haluta sitä vielä joskus toistekin, mutta nyt kävi näin.
Kiitos vastauksista!
No miehelle riitti se benefit, ilmeisesti et ollut friend-matskua livenä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, typerä olen. Ja tapahtui kyllä Tampereella, mutta miehen nimi alkoi M-kirjaimella. Annan miehen olla, en ota häneen mitään yhteyttä. En minä mitään vuosisadan rakkaustarinaa etsinyt, vaan hyvää seksiä ja vähän muutakin. Hyvää seksiä sainkin, täytyy olla tyytyväinen siitä. Olisin vaan voinut haluta sitä vielä joskus toistekin, mutta nyt kävi näin.
Kiitos vastauksista!
No kirjoita sille miehelle tuo: oli kivaa, tavataanko samoissa merkeissä ensi tiistaina?
Eli... Etsit pelkkää seksiä ja hämmästyt, kun mies on vain seksin perässä?
Typerä nainen