Sisko ei antanut 17v tyttären jäädä juhlapaikalle koska ei vastannut 3 sekunnin
aikana kun hän vinkkasi tulemaan luokseen juhlissa. Tytär täytti 2vk päästä 18v. Nyt olet 17v ja tottelet minua.
Hieno juhlapaikka varattu jossa kerrossängyt kaikille, mahdollisuus saunoa, keittiötilat. Johan sellainen lysti on maksanut jonkin verran.
Ihan mielivaltaista hommaa.
Kommentit (13)
Voisko olla, että tyttö on sotkenut asiansa ihan itse? Esim. jäänyt kiinni alkoholista tai jostakin, ja on sovittu, että näihin pippaloihin pääsee, jos vastaa?
On siinä varmaan kauemmin mennyt kuin kolme sekuntia. Eihän kännykkä edes hälytä niin nopeasti. :D
Siis mitä kävi?
Ihan näin arvailupohjalta, kyse on muustakin kuin nopeasti vastaamisesta. Etpä tiedä, mitä vääntöä on käyty ennen juhlia jo.
Siis oltiin kaikki siellä ja juhlissa ja siskon tytär aneli saako jäädä yöksi. Ihan silmillä vinkkasi ja käsillä huitoi tulemaan luokseen, kun ei mennyt, ei saanut jäädä.
Äidit määräilee kunnes muutat pois kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Siis oltiin kaikki siellä ja juhlissa ja siskon tytär aneli saako jäädä yöksi. Ihan silmillä vinkkasi ja käsillä huitoi tulemaan luokseen, kun ei mennyt, ei saanut jäädä.
Miksi tämä lähes aikuinen ei vaivautunut menemään?
Äiti yritti vinkata tytön lähemmäs, jotta olisi voinut selittää, miksi näiden sekopäiden kanssa ei kannata jäädä yöpymään, mutta kun tyttö ei tajunnut, vaan veti kaikkien huomion puoleensa, äidin oli pakko ykskantaan todeta, että et saa. Selitti sitten autossa tarkemmin.
Miksi siellä ei ollut äidille kerrossänkyä? Jos oli kaikille petipaikat varattuna, niin kai se oli muillekin mietittynä kuin alaikäisille.
Vierailija kirjoitti:
Äiti yritti vinkata tytön lähemmäs, jotta olisi voinut selittää, miksi näiden sekopäiden kanssa ei kannata jäädä yöpymään, mutta kun tyttö ei tajunnut, vaan veti kaikkien huomion puoleensa, äidin oli pakko ykskantaan todeta, että et saa. Selitti sitten autossa tarkemmin.
Eli ei olisi saanut jäädä vaikka olisi tullutkin äitinsä luokse?
No menihän tytär äitinsä luo, mutta ei kolmen sekunnin aikana, vaan viiden sekunnin kuluttua. Asia oli sillä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei olisi saanut jäädä vaikka olisi tullutkin äitinsä luokse?
Niin, tai olisi itse saanut tehdä päätöksensä perustuen tietoon, jonka äiti olisi antanut. Mutta jos ei kerran keskusteleminen kiinnosta, niin sitten täytyy sanella.
Niin kauan kuin tarvitsee äitiä, pitää totella. Sitten kun maksaa itse laskut ja elää omassa asunnossa, saa jäädä minne haluaa. Yöpymismahdollisuudet vaan kasvaa mitä vanhemmaksi tulee (kunnes sitten yhdessä vaiheessa tyrehtyvät täysin...)
Ihan mielivaltainen on myös tama koko aloitus