Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt vähän jännittää ensi viikko

Vierailija
08.08.2018 |

Ensi viikolla paluu töihin ja unirytmi ihan päin peetä. Mun yö on tällä hetkellä n. klo 03-11. Miten hitossa mä saan tämän käännettyä?? Olen aina ollut iltavirkku ja lomilla se menee heti tällaiseksi vaikka kuinka yrittäisin pitää rytmin normaalina. Tai "normaalina", koska tämä on mulle se normaali.

Miten mä saan itseni ylös huomisesta lähtien viimeistään kasilta, että ehtisin kääntää rytmiä ja ettei maanantai aamuna klo 5 olisi kuollut? Mulla ei ole mitään itsekuria nousta vapaapäivinä aikaisin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä kalkkuna, niin minä teen. Eli valvon yhä puolilleöin ja herään 06.30 aikaan, koska teineillä alkaa huomenna koulut. Muuten nukkuisin lähemmäs klo9.

Ja ensi ma alkaa työt itselläkin, yritän sitten su-iltana mennä petiin normaalimpaan aikaan eli klo22-22.30.

Vierailija
2/2 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä kalkkuna, niin minä teen. Eli valvon yhä puolilleöin ja herään 06.30 aikaan, koska teineillä alkaa huomenna koulut. Muuten nukkuisin lähemmäs klo9.

Ja ensi ma alkaa työt itselläkin, yritän sitten su-iltana mennä petiin normaalimpaan aikaan eli klo22-22.30.

Mutta ei mulla uni tule vaikka menisin aikaisin sänkyyn. Siellä sitten pyörin vain monta tuntia.

Huomenna alkaa minunkin lapsilla koulu, mutta ei niiden takia tarvitse enää nousta, kun osaavat itsekseen lähteä... Ehkä voisin kuitenkin yrittää huomenna tsempata itseni ylös, että näen onko hiukset kunnossa ja puhtaat vaatteet päällä. Mutta miten pidän itseni niin, etten mene jatkamaan unia??

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän