Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä lausahdus miehen suusta kohteliaisuus vai ei?

Vierailija
07.08.2018 |

Sä oot semmonen tasainen suorittaja. Sulla ei oo hyviä eikä huonoja päiviä.

Puhui siis mun ulkonäöstä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että näytät tasasesti hyvälle, et koskaan seinästä revityltä tai filmitähdeltä.

Nyt ehkä kannattaa räväyttää. Tilaa itsellesi fiftarimekko ja tyllialushame, huikeat korkkarit mitkä miellyttää ja siihen kampaus ja meikki. Kissalasit ja kaupungille, syömään, juomaan, ilakoimaan. Ole hetken se toinen nainen niin miehesi tietää ettei vuosienkaan jälkeen tunne sinua niin hyvin kuin luulee tuntevansa.

Yleensä tässä vaiheessa miehet alkavat epäillä toista miestä tai ainakin mielenkiinnon menettämistä naisen taholta. Ei kannattaisi alkaa pelaamaan näitä mustasukkaisuuspelejä tai valtapelejä ylipäänsä, ellei suhde sitten vedä jo viimeisiään muutenkin. Jos kumppanilla on järkeä päässä, se ei näitä peleja kauaa katsele. Suhde voi purkautua turhaan. Fiftarimekolle + tosin.

Vierailija
22/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pukeudu/laittaudu koskaan niin, että miehesi on ällikällä lyöty kauneudesta/seksikkyydestä/tms, muttet koskaan myöskään ole kuin viikon metsässä pesemättömänä yms rymynnyt "peikko"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mä oon tosi tylsä.

Vierailija
24/30 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot semmonen tasainen suorittaja. Sulla ei oo hyviä eikä huonoja päiviä.

Puhui siis mun ulkonäöstä.

Ei nyt miehenä kuulosta siltä, että puhui ulkonäöstä. Pitäisin todennäköisenä jonkinlaista väärinymmärrystä tässä. Esimerkiksi työsuorituksesta voi puhua noin tai vaikka kokkaamisesta. Tai sitten jollekin suomenhevostammalle kun ei rönsyile laukkaamaan kesken ravikisojen. Mutta ei naiselle ulkonäöstä. Mikä olisi motiivi sanoa noin..?

Ehkä siksi että olen tasainen suorittaja.

Vierailija
25/30 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa miehet mallia tästä. Näin pitää vastata naisen ulkonäkökysymyksiin. Vastauksen tulee olla niin kryptinen ettei siitä ota selvää Erk ... no vaikka Niinakaan.

Vierailija
26/30 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa miehet mallia tästä. Näin pitää vastata naisen ulkonäkökysymyksiin. Vastauksen tulee olla niin kryptinen ettei siitä ota selvää Erk ... no vaikka Niinakaan.

.. Mä en kysynyt mitään. Jestas. En harrasta sellaista.

Vierailija
27/30 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei mennyt ihan maaliin miehen kommentti. Mitäpä mies olisi tuumannut, jos nainen kommentoisi vaikkapa miehen suoritusta sängyssä sanoen että ei mitään moitittavaa eikä toisaalta mitään kehuttavaa. Tasaista menoa

:D

Vierailija
28/30 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä nyt taas? Etkö voinut kysyä, mitä tuolla tarkoitettiin. Pitää vatvoa ja jauhaa ja tulla tänne arvuuttelemaan.

Opettele vuorovaikutusta ennenkuin ero tulee.

Vierailija
29/30 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ei mennyt ihan maaliin miehen kommentti. Mitäpä mies olisi tuumannut, jos nainen kommentoisi vaikkapa miehen suoritusta sängyssä sanoen että ei mitään moitittavaa eikä toisaalta mitään kehuttavaa. Tasaista menoa

:D

Siis meni ihan maaliin. Pärskäytin vedet suustani kun tossa keittiössä tuon tokaisi.

Puhuttiin jotain jonkun ulkonäöstä, niin tää heittää että "sä oot sellainen tasainen suorittaja, ei koskaan erityisen hyviä päiviä, muttei kyllä niitä huonojakaan"

En jaksa suuttua asiasta, mutta kyllä hiukan masentaa.. Ei toi kyllä kivastikaan ollut sanottu.

Vierailija
30/30 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä nyt taas? Etkö voinut kysyä, mitä tuolla tarkoitettiin. Pitää vatvoa ja jauhaa ja tulla tänne arvuuttelemaan.

Opettele vuorovaikutusta ennenkuin ero tulee.

Juu. Miten vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan