Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä lausahdus miehen suusta kohteliaisuus vai ei?

Vierailija
07.08.2018 |

Sä oot semmonen tasainen suorittaja. Sulla ei oo hyviä eikä huonoja päiviä.

Puhui siis mun ulkonäöstä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä miehenä tuommoisia päästäisi suustani, vaikka kuinka ihastuisin ja ajatukset takertelisi. Tai ehkä sittenkin, jos oikein kovaa on ihastunut. Muuten kyllä vähän omituisen kuuloista.

Vierailija
2/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä miehenä tuommoisia päästäisi suustani, vaikka kuinka ihastuisin ja ajatukset takertelisi. Tai ehkä sittenkin, jos oikein kovaa on ihastunut. Muuten kyllä vähän omituisen kuuloista.

Eh.. Mitäs jos tämä tulee aviomieheltä jonka kanssa ollut 18 vuotta?

Mä vähän loukkaannuin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi olla loukkaamatta sekä samalla kehumatta. Sellaisen maailman olette suomalaisille miehille tehneet, haistakaa siis paska.

Vierailija
4/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies sanoisi mulle noin, niin kysyisin kyllä tarkennusta häneltä itseltään enkä tuntemattomilta ihmisiltä nettipalstalta. Todennäköisyydet on kuitenkin reippaasti sen puolella että tuon sanonut mies tietää siihen itse vastauksen paremmin kuin nettirandomit.

Vierailija
5/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun mies sanoisi mulle noin, niin kysyisin kyllä tarkennusta häneltä itseltään enkä tuntemattomilta ihmisiltä nettipalstalta. Todennäköisyydet on kuitenkin reippaasti sen puolella että tuon sanonut mies tietää siihen itse vastauksen paremmin kuin nettirandomit.

No voit sä mielipiteesi kertoa.

Vierailija
6/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ainakin siltä, ettei pidä sua koskaan erityisen hyvännäköisenä. Jos ei huononkaan näköisenä. Aika lattea kommentti.

Vierailija
7/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo "tasainen suorittaja" liittyy ulkonäköön, vai tarkoitatko että vain tuo jälkimmäinen lause koski ulkonäköä?

Vierailija
8/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusi olla loukkaamatta sekä samalla kehumatta. Sellaisen maailman olette suomalaisille miehille tehneet, haistakaa siis paska.

Nii, jos oisin pyytänyt mielipidettä..

Vierailija
9/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näytät tasasesti hyvälle, et koskaan seinästä revityltä tai filmitähdeltä.

Nyt ehkä kannattaa räväyttää. Tilaa itsellesi fiftarimekko ja tyllialushame, huikeat korkkarit mitkä miellyttää ja siihen kampaus ja meikki. Kissalasit ja kaupungille, syömään, juomaan, ilakoimaan. Ole hetken se toinen nainen niin miehesi tietää ettei vuosienkaan jälkeen tunne sinua niin hyvin kuin luulee tuntevansa.

Vierailija
10/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo "tasainen suorittaja" liittyy ulkonäköön, vai tarkoitatko että vain tuo jälkimmäinen lause koski ulkonäköä?

Ei.. Ihan pötköön tuli koko litania. En pyytänyt edes mitään kommenttia häneltä. Ilmeisesti lasketteli ajatuksen virtaa ulos.

Vierailija
11/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielipide on että en tajua hattuakaan mitä tuo lausahdus tarkoitti ja suosittelen ap:ta kysymään mieheltään.

Vierailija
12/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ulkonäköä suoritetaan?

Vierailija
13/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta yhdessä etkä osaa miestä tuon paremmin tulkita? Onnea.

Vierailija
14/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilutermejä.

Vierailija
15/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi edes valehdellut.

Vierailija
16/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ulkonäköä suoritetaan?

Nii.. Jaa, a.

Vierailija
17/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

akaton mies kirjoitti:

18 vuotta yhdessä etkä osaa miestä tuon paremmin tulkita? Onnea.

Hän osaa yllättää.. Minä ilmeisesti en.

Vierailija
18/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä olit ihan tasainen suorittaja, mutta vanhemmiten on tullut noita laskuja."

Nyt ei viitata tileihin, vaann makuuhuoneeseen eli kiitä miestä, ap. 

Vierailija
19/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun mielipide on että en tajua hattuakaan mitä tuo lausahdus tarkoitti ja suosittelen ap:ta kysymään mieheltään.

Hän sanoi että heh heh hee ja poistui paikalta.

Vierailija
20/30 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot semmonen tasainen suorittaja. Sulla ei oo hyviä eikä huonoja päiviä.

Puhui siis mun ulkonäöstä.

Ei nyt miehenä kuulosta siltä, että puhui ulkonäöstä. Pitäisin todennäköisenä jonkinlaista väärinymmärrystä tässä. Esimerkiksi työsuorituksesta voi puhua noin tai vaikka kokkaamisesta. Tai sitten jollekin suomenhevostammalle kun ei rönsyile laukkaamaan kesken ravikisojen. Mutta ei naiselle ulkonäöstä. Mikä olisi motiivi sanoa noin..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi