Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (13047)
Saksofonisti Charlie Parkerin elämäkerta. Luin sen ensi kerran 80-luvun alussa, kun olin 21. Aikaa on vierähtänyt niin kauan, että tuntuu kuin en olisi lukenut sitä aiemmin.
Luiz Ruffato: Päättyy myöhäinen kesä
Kirjailija brasiliainen.
Vakavasti sairas ja lapsuuden tapahtumaan liittyvää syyllisyyttä tunteva mies palaa kahdenkymmenen vuoden jälkeen kotiseudulleen, tapaa sisaruksensa.
Kuusi päivää kuudessa luvussa.
Kirjoitustyyli ei tavanomainen.
Lionel Shriver Poikani Kevin. Kohta luettu, odottamassa seuraavaksi saman kirjailijan Jonnekin pois.
Jouko Raivion Henkiin herätetty. Just luin sen sarjan ensimmäisen, eli Yövuoron.
Moa Herngrenin Sisarkateutta
Laura Solan Sadannella sivulla kuolee koira, loistava kirja. Hauskakin, nauroin välillä ääneen.
Arja sSaijanmaan elämäkerta kesken
Vierailija kirjoitti:
Laura Solan Sadannella sivulla kuolee koira, loistava kirja. Hauskakin, nauroin välillä ääneen.
Tämä. Epäilin nimen vuoksi tarttua tähän kirjaan mutta olikin todella hyvä.
Mariia Niskavaara: Ester, teurastaja
Tony Halme: Viikingin voimaopas (2002).
Michelle Obama: Minun tarinani
Katarina Baerin He olivat na**tseja.
Oikea nimi jäi moderoitavaksi, kai tuon ymmärtää?
Toimittaja alkoi selvittää saksalaisen isoisänsä historiaa. Mielenkiintoinen!
Jarkko Vesikansan kirjoittama Laman taittaja: Raimo Sailas ja kolme talouskriisiä
Olen nyt kirjan puolivälissä ja tapahtumissa ollaan siirrytty 80-luvulle. Talouspolitiikan historia saattaa kuulostaa tylsältä aiheelta, mutta tämä kirja on ollut huippumielenkiintoinen.
Asako Yuzukin Voita ja Agatha Christien Salainen vastustaja
Joanne Harris - Herrasmiehiä ja huijareita
Väinö Linnan Tuntematon sotilas. Tarvinnee paikata tuo aukko sivistyksessä.
Poetic Edda, Jackson Crawfordin englanninnos.
Sakari Luoma : Tarjoilija! Suomalaisia baaritarinoita
Nimensä mukainen suomalaiset baarin omistajat, baarimikot, poket, nisset, ekstraajat kertovat työstään Suomessa, Espanjassa, Saksassa ja Thaimaassa. Paljon alkoholisteja sekä asiakkaissa että työntekijöissä. Vanhoja baareja maaseudulla pidetään hyväntekeväisyytenä koska vanhukset saa tavata jonkun ihmisen päivässä. Kova valitus siitä että ihmiset juo kotona viinaa eivätkä mene baareihin tai ravintoloihin tuhlaamaan. Toinen valituksen kohde on tipit, poket ei saa enää tippejä verottomina suoraan handuun. Jonkun verran myös paikallishistoriaa. 3,5/5
Jussi Adler-Olsen: Pullopostia. Osasto Q rikossarjan kolmas osa. Sijoittuu Kööpenhaminaan.
Yllättävän koukuttava ja hyvät henkilöhahmot.
Uusi tuttavuus mulle. Aattelin lukea kaikki kymmenen.
Kalle Päätalon - kunnan jauhot